חדשות בארץ

בחסדי שמיים: הפצוע מפיגוע הדריסה בגוש עציון שב להכרה מלאה

מבית החולים הדסה עין כרם נמסר כי נחום נביס בן ה- 17, שנפצע באורח אנוש בפיגוע הדריסה ליד היישוב אלעזר, שב להכרה מלאה

זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

נחום נביס, שנפצע לפני כשלושה שבועות בפיגוע הדריסה ליד היישוב אלעזר שבגוש עציון, שב היום (שני), בחסדי שמיים מרובים, להכרה מלאה.

מבית החולים הדסה עין כרם, בו נביס מאושפז, נמסר כי הוא מתקשר עם בני משפחתו, מבצע פקודות ומתאושש לאיטו. הוא הועבר היום מהיחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגי למחלקת אשפוז רגילה.

נחום בן ה-17 פונה להדסה ביום הפיגוע כשהוא במצב אנוש, עם פגיעת ראש חמורה. הוא נותח באופן מיידי על ידי הנוירוכירורג ד"ר סמואל מוסקוביצ’י והמרדים ד"ר אבו-ג׳אריס תאמר, בניתוח מורכב שהציל את חייו. משפחתו, השוהה לצדו כל העת, מבקשת להמשיך ולהתפלל להחלמתו ולהימנע מביקורים, שכן הוא עודנו חלש וזקוק למנוחה ולטיפולים נוספים.

אחותו בת ה- 20 של נחום, נעם, שנפצעה בפיגוע באורח בינוני, שוחררה בתחילת השבוע שעבר מבית החולים. "מאז הפיגוע, אני מוקפת באנשים שעוזרים. אני עטופה בעזרה, וזה לא מובן מאליו", אמרה בראיון לערוץ 7, בטרם צאתה מבית החולים. היא ציינה כי מבחינתה מדובר רק בשלב התחלתי: "הולכים לשיקום, זה עוד לא הסוף. צריך לראות מה עושים מעכשיו, איך מסתדרים, אבל מקווים לחזור לשגרה במהירות. הכוחות ישנם, לפעמים נופלים ולפעמים קמים. ברוך השם, יצאנו בניסים".

כזכור, המחבל – שהיה מזוהה עם הפת"ח והג'יהאד האסלאמי, ונכלא בעבר בישראל בגין עבירות של טרור עממי – ביצע ב- 16 באוגוסט את פיגוע הדריסה ברכב גנוב, שנשא לוחיות רישוי ישראליות. שוטר, שנסע מאחורי הרכב הדורס בניידת סמויה, ראה אותו סוטה בפראות מהנתיב לעבר תחנת האוטובוס הסמוכה ליישוב אלעזר. הרכב עלה על המדרכה, פגע בשני הצעירים, ולאחר מכן התהפך לתוך התעלה שמאחורי התחנה. השוטר זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ירה לעברו והרג אותו.

תגיות:גוש עציוןפיגוע דריסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה