חדשות בארץ

תיעוד: מכלית דלק בערה סמוך לבנייני מגורים – וכובתה בשלום

מכלית דלק הוצתה בסמיכות מסוכנת לבנייני מגורים בירושלים. פעולה מהירה של לוחמי האש הביאה להשגת שליטה באירוע ולמניעת פגיעה קשה בנפש וברכוש

(צילום: כבאות והצלה, מחוז ירושלים)(צילום: כבאות והצלה, מחוז ירושלים)
אא

מכלית דלק בערה הלילה (שלישי) בסמיכות מסוכנת לבנייני מגורים ברחוב ברל לוקר בדרום העיר ירושלים. עם קבלת הדיווח על המכלית הבוערת במוקד המבצעים של שירותי הכבאות וההצלה, הוזנקו לזירה ארבעה צוותים של לוחמי האש, בסיוע רכב אספקת מים והיחידה לטיפול בחומרים מסוכנים.

הצוותים הבחינו כי מכלית הדלק בוערת בעוצמה בחלקה הקדמי, וכי יש חשש מיידי להתלקחותה ולפגיעה בתושבי הבניינים הסמוכים. הם החלו בפעולות לכיבוי המכלית. במקביל, צוותים נוספים ביצעו קירור של המיכל והגנה על בתי התושבים, בכדי למנוע את פיצוץ המיכל והתפשטות האש לעבר הבניינים.

בחסדי שמיים, תוך זמן קצר יחסית הצליחו הצוותים להשיג שליטה באירוע ולמנוע פגיעה קשה בנפש וברכוש.

חקירה ראשונית של השריפה על ידי חוקרי כבאות והצלה מתחנת ירושלים העלתה כי מדובר בהצתה. מדוברות כבאות והצלה נמסר, כי בסיום פעולות החקירה יועברו מסקנותיה לידי האגף המשפטי של שירותי הכבאות וההצלה במחוז ירושלים ולידי המשטרה.

להב שלומי הרוש, קצין ביחידה לחומרים מסוכנים של כבאות והצלה לישראל תחנת ירושלים, סיפר: "הוזנקנו לשריפה באישון לילה – שריפה של משאית להובלת נוזלים דליקים, שחנתה בסמוך לבתי תושבי השכונה. התחלקנו למספר צוותים, חלק ביצעו הגנה על בתי התושבים ומניעת התלקחות כוללת של חומרי הדלק במכלית, וצוותים אחרים ביצעו כיבוי של חזית המשאית שבערה כליל".

"רק בזכות הפעילות המהירה והמקצועית של לוחמי האש נמנעה פגיעה קשה בבתי התושבים ובדיירים הגרים בהם", סיכם הרוש.

(קרדיט סרטון: כבאות והצלה, מחוז ירושלים)

תגיות:הצתהירושליםכבאות והצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה