חדשות בארץ

נשיא הונדורס הגיע לביקור בכותל המערבי

במסגרת ביקורו בישראל, הגיע נשיא הונדורס, חואן הרננדס, לכותל המערבי. הוא טמן פתק בין נדבכי הכותל, וכתב בספר האורחים: "תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו"

נשיא הונדורס בכותל (קרדיט צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)נשיא הונדורס בכותל (קרדיט צילום: הקרן למורשת הכותל המערבי)
אא

נשיא הונדורס, חואן אורלנדו הרננדס, הגיע אמש (מוצאי שבת) לביקור רשמי בישראל, במסגרתו יחנוך היום משרד מסחרי-דיפלומטי בירושלים.

בשעות הבוקר הגיע הרננדס עם רעייתו לביקור בכותל המערבי. הוא ציין בהתרגשות כי ביקר במקום בשנת 1991, וכי הביקור השפיע עליו מאוד. הוא הביע את שמחתו על כך שהעם היהודי מופקד על המקום הקדוש, ופותח את שעריו בפני כל באי עולם, והוסיף כי הוא שמח לחזור ולבקר במקום הקדוש.

רב הכותל המערבי, הרב שמואל רבינוביץ שליט"א, אמר עם הנשיא פרק קכ"א בתהילים, ובירך אותו בתפילת שלמה המלך שכל תפילותיו ותפילות ארצו יתקבלו ברצון.

הנשיא נשא תפילה אישית במשך שעה ארוכה, טמן פתק בין נדבכי הכותל וכתב בספר האורחים: "תודה, אלוקים, שאפשרת לי לייצג את הונדורס בזמן הזה בשביל להבטיח את הקרבה לישראל. שזו תהיה תחילת הברכות לעמנו. תודה לישראל אחינו השומרים על עיר קודש זו. שהשלום ימשיך להתפשט בין עמי העולם. אלוקים יברך את הונדורס".

בסיום ביקורו אמר הרננדס: "מדינת ישראל יכולה לראות בהונדורס אחות תאומה. אנו פותחים כעת מערכת יחסים חדשה. יש לי זכות להיות נשיא הונדורס, ואני מודה לכם על שמירת המקום הקדוש הזה".

 

תגיות:הכותל המערביהונדורס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה