כתבות מגזין

בנו של דודו טופז: "אני מחובר לדת וליהדות בנפש"

במלאת 10 שנים לפטירתו של איש הבידור דודו טופז - בנו הבכור דניאל מספר על ספר התורה שיוכנס השבוע לעילוי נשמתו, ועל החיבור עם ראש מועצת קריית יערים, הרב יצחק רביץ - חיבור שהוליד סיפורים יפהפיים על מצוות 'בין אדם לחברו' שעשה דודו בסתר

דודו טופז ז"ל (צילום מסך)דודו טופז ז"ל (צילום מסך)
אא

במלאת 10 שנים לפטירתו של איש הבידור דודו טופז - בנו הבכור דניאל מספר על ספר התורה שיוכנס בימים הקרובים לעילוי נשמתו, ועל החיבור עם ראש מועצת קריית יערים, הרב יצחק רביץ. 

בראיון ללינוי משעלי מ'סרוגים' מספר טופז כי החיבור עם הרב רביץ אירע לאחר מותו של אביו, כאשר הרב הגיע לספר לבני המשפחה את המצוות הרבות שעשה טופז בחייו. "הרב יצחק הוא אחד האנשים שהגיעו אלינו אחרי מותו של אבא, כדי לספר לנו על המצוות והתרומות שהוא עשה בסתר. זכינו לפגוש אדם נדיר", אומר דניאל. 

אחד הסיפורים שנקשר בשמו של דודו טופז הוא מקרה שבו תרם 100,000 ש"ח למשפחה נזקקת - הכל בסתר ולשם שמיים. "הרב יצחק ריגש את כולנו עם הסיפורים על אבא", מספר דניאל. חשבנו איך אנחנו יכולים לתרום לציון של האחדות והחברות בינינו שנוצרה כנגד כל הסיכויים - משפחה חילונית מתל אביב, שהופכת לחברות אמת".

בתמונה: דניאל במהלך הלוויית אביו דודו ז"ל (צילום מסך)בתמונה: דניאל במהלך הלוויית אביו דודו ז"ל (צילום מסך)
בתמונה: דניאל במהלך הלוויית אביו דודו ז"ל (צילום מסך)

ביום חמישי הקרוב, כאמור, מתעתד הרב רביץ להכניס את ספר התורה לבית הכנסת הגדול בקריית יערים. מדובר בספר תורה מיוחד שחציו אשכנזי וחציו ספרדי - לא בכדי. "רצינו לעשות משהו משמעותי שיסמל את המשפחה שלנו, תחת הכותרות של אחדות ותיקון", מסביר דניאל ומוסיף כי הספר בעצם מאחד בתוכו את כולם לאחד שלם, ללא הבדלי עדות וכדומה כי "כולם יהודים וחלק מעם ישראל".

את הראיון חותם דניאל בחשיפת הקשר שלו ליהדות ואומר כי הוא "מחובר לדת וליהדות בנפש, בצורה הכי עמוקה שיש. אני כל היום מדבר עם בורא עולם. בסופו של יום, כשהמטוס קצת רועד - כולם פונים למקום אחד".

תגיות:ספר תורהלעילוי נשמתדודו טופזהרב יצחק רביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה