חדשות בארץ

צה"ל לתושבי עזה: איראן מערערת את היציבות וגוררת אתכם לאלימות

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פנה במסר ישיר לתושבי הרצועה, בו הטיל את האחריות להידרדרות הביטחונית על הג'יהאד האסלאמי, הפועל בהוראה מאיראן: "את התוצאות תרגישו אתם"

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלאמי ברצועת עזה, תמונת ארכיון (צילום: עבד רחים ח'טיב, פלאש 90)
אא

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פנה הבוקר (שני) במסר ישיר לתושבי רצועת עזה, באמצעות עמוד הפייסבוק שלו בערבית, "אל-מונסק".

"גורמים עוינים, קרובים ורחוקים, פועלים לחרחר מלחמה וגוררים אתכם לאלימות ולאובדן היציבות והביטחון", כתב אבו רוקון. "הג'יהאד האיסלאמי, בהוראה איראנית, מערער את היציבות פעם אחר פעם ופוגע בבטחון האזור. את התוצאות תרגישו אתם".

"הירי לעבר ישראל ולעבר אזרחים ישראליים ייענה בתגובה הולמת. ישראל תגן על אזרחיה, מה שמנהיגיכם ובעלי בריתם אינם עושים", הוסיף אבו רוקון. "נראה שהארגונים בעזה מעדיפים את האינטרס של איראן על פני האינטרס שלכם. דרדור היציבות והפגיעה בביטחון יביאו להרס ולפגיעה בתושבי הרצועה, שימשיכו ללכת בחושך באשמתם של אלו המטילים אימה ועלטה על הרצועה".

המסר של מתאם פעולות הממשלה בשטחים בא בהמשך להודעתו, מוקדם יותר הבוקר, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו החליט על הורדת חצי מכמות העברת הדלקים לתחנת הכוח ברצועת עזה דרך מעבר כרם שלום, וזאת ועד להודעה חדשה. הפחתת הסולר תצמצם באופן משמעותי את אספקת החשמל ברצועת עזה.

אזעקת צבע אדום הופעלה אמש, בסביבות השעה 21:00, בעיר שדרות ובמספר יישובים נוספים בעוטף עזה. צה"ל מסר כעבור זמן קצר, כי זוהו שלושה שיגורים. לוחמי כיפת ברזל יירטו שני שיגורים, ואילו הרקטה השלישית התפוצצה בשטח פתוח, סמוך לכביש 34. בתגובה לירי, תקפו מטוסי קרב של צה"ל מספר יעדי טרור במתחם צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה, ביניהם משרד מפקד גדוד של ארגון הטרור.

תגיות:צה"לרצועת עזההג'יהאד האסלאמי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה