חדשות בארץ

סטה בפראות מהנתיב, דרס והתהפך: תיעוד הפיגוע בגוש עציון

שוטר חיסל את המחבל, שביצע את פיגוע הדריסה סמוך ליישוב אלעזר בגוש עציון. נחום נביס, בן 17, נפגע בפיגוע באורח קשה, והרופאים נאבקים על חייו. מצבה של אחותו נעם, בת 20, מוגדר קל עד בינוני. אנא עשו חסד והתפללו לרפואתם של נחום בן זהבה ונעם בת זהבה

זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: גרשון אלינסון, פלאש 90)
אא

המשטרה התירה אחר הצהריים (שישי) לפרסום תיעוד ממצלמת הרכב של השוטר, שחיסל את המחבל שביצע את פיגוע הדריסה בגוש עציון.

השוטר, שהיה בדרכו לביתו לאחר שסיים את המשמרת, נסע בניידת סמויה אחרי הרכב הדורס וראה אותו סוטה בפראות מהנתיב לעבר תחנת האוטובוס הסמוכה ליישוב אלעזר. הרכב עלה על המדרכה, פגע בנחום נביס ואחותו נעם מהיישוב אלעזר, ולאחר מכן התהפך לתוך התעלה שמאחורי התחנה. השוטר זיהה כי הנהג הדורס מנסה לצאת מהמכונית, ביצע ירי לעברו והרג אותו.

מחקירה ראשונית של הפיגוע עלה המחבל הוא עלאא הרימי, בן 26 מבית לחם. הוא היה כלוא בישראל בשנים 2015-2014 בגין עבירות של טרור עממי, והיה מזוהה עם ארגוני פת"ח והג'יהאד האסלאמי. המחבל ביצע את פיגוע הדריסה ברכב גנוב, שנשא לוחיות רישוי ישראליות.

נחום בן ה- 17 נפצע באורח קשה מאוד. הוא הובהל לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים, כשהוא מחוסר הכרה, והרופאים נאבקים על חייו. ד"ר מיקלוש באלה, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים, אמר כי "הפצוע הובא ליחידת הטראומה כשהוא מונשם ומורדם. לאחר הערכה ראשונית התברר כי עיקר החבלה היא פגיעת ראש. הוא נלקח בדחיפות לחדר ניתוח על ידי צוות כירורגי. יש לו דימום מוחי קשה, והוא לא יצא מכלל סכנה"

נעם, אחותו בת ה- 19 של נחום, של פונתה לבית החולים שערי צדק. מנכ"ל בית החולים, פרופ' עופר מרין, מסר כי "היא הגיעה במצב כללי טוב, בהכרה מלאה, עם פגיעות של שפשופים ופגיעות גפיים. מצבה קל עד בינוני, היא תזדקק לאשפוז ולטיפולים, אבל מצבה בסך הכל טוב".

אנא עשו חסד והתפללו לרפואתם השלמה של נחום בן זהבה ונעם בת זהבה, בתוך שאר חולי ישראל.

(קרדיט סרטון: דוברות המשטרה)

תגיות:גוש עציוןפיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה