חדשות בארץ

תקרית נוספת בגבול הרצועה: מחבל פתח באש לעבר חיילי צה"ל – וחוסל

יממה לאחר חיסולה של חוליית מחבלים על הגדר בצפון רצועת עזה, התקרב מחבל לגדר המערכת בצפון הרצועה, ניסה לחדור אותה ופתח באש לעבר חיילי צה"ל. החיילים הגיבו באש וחיסלו אותו. טנקים של צה"ל ביצעו ירי לעבר עמדות חמאס בגזרה

גבול עזה, תמונת ארכיון (צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90)גבול עזה, תמונת ארכיון (צילום: אהרן קרוהן, פלאש 90)
אא

נמשכת המתיחות בדרום: תצפיות צה"ל זיהו לפנות בוקר (ראשון) מחבל חמוש מתקרב לגדר המערכת בצפון רצועת עזה, ומנסה לחתוך אותה. המחבל פתח באש לעבר לוחמי צה"ל. החיילים –  שנערכו לאירוע בעקבות הזיהוי – פתחו לעברו באש והרגו אותו.

במהלך התקרית, ביצעו טנקים של צה"ל ירי לעבר עמדות חמאס בגזרה. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב כוחות צה"ל. מדובר צה"ל נמסר כי "לא נשקפה סכנה ליישובים הסמוכים".

התקרית הבוקר מצטרפת לסיכול ניסיון החדירה אתמול לפנות בוקר של ארבעה מחבלים, שהיו חמושים באמל"ח רב, שכלל רובי קלצ'ניקוב, רימוני יד ומטול RPG. התצפיות הצבאיות זיהו את ארבעת המחבלים כשהם מתקרבים לגדר בדרום הרצועה. לוחמי גולני, שנערכו בעקבות הזיהוי, פתחו באש לעבר החוליה, לאחר שאחד מחבריה חצה את הגדר, והרגו אותם. במהלך האירוע הושלך רימון על ידי המחבלים. גם במקרה זה, בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב החיילים.

מפקד גדוד 12 בחטיבת גולני, סגן-אלוף א', התייחס הבוקר לסיכול חדירתם של המחבלים, שהתכוונו לבצע פיגוע גדול: "לפנות בוקר קיבלנו דיווח על מספר חשודים שנמצאים בתנועה לכיוון הגדר. לוחמים מהגדוד קופצים לנקודה ומגיעים אליה תוך זמן קצר. מפקדי הגדוד והלוחמים חתרו למגע, הסתערו והרגו את המחבלים".

"תוצאות המפגש מעידות על כוננות וכשירות גבוהה וכוח שחתר למגע באופן חד ומקצועי", הוסיף סגן-אלוף א'. "אני גאה לומר שכוחותינו עמדו במשימה במקצועיות וברוח לחימה – מנעו את חדירת הגדר וסיפקו הגנה ליישובי הדרום. נמשיך לעשות הכל כדי שתושבי העוטף ימשיכו לישון בשקט ובלי הפרעות".

תגיות:רצועת עזהצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה