חדשות בארץ

רעננה: איבדה שליטה על הרכב ונכנסה לתוך הלובי של בית האבות

נהגת כבת 74 איבדה שליטה על רכבה ונכנסה במהירות לתוך הלובי של מרכז יום לאזרחים ותיקים בעיר רעננה. שלושה פצועים קל טופלו על ידי חובשים ופראמדיקים, ושניים מהם פונו לבית חולים: "נס של ממש, שלא היו נפגעים רבים יותר ובדרגות חמורות יותר"

(קרדיט: דוברות הצלה פתח תקווה)(קרדיט: דוברות הצלה פתח תקווה)
אא

נהגת רכב פרטי, אישה כבת 74, איבדה הבוקר (חמישי) שליטה על רכבה ברעננה, ונכנסה במהירות לתוך לובי הכניסה של מרכז יום לאזרחים ותיקים ברחוב חנה סנש בעיר.

בחסדי שמיים מרובים, האירוע הסתיים בפציעות קלות בלבד. חובשים ופראמדיקים של מד"א, שהוזעקו למקום, טיפלו בנהגת ובשני פצועים נוספים, שנפגעו באורח קל. הנהגת ואישה נוספת פונו לבית החולים מאיר בכפר סבא.

חובש רפואת חירום במד"א, מחמוד אבו ראס, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את שער המתכת בכניסה למתחם שבור, ואת הרכב בלובי המבנה לאחר שפגע ועקר גם את דלת הכניסה. אישה כבת 34 שכבה בחצר כשהיא בהכרה מלאה וסובלת מחבלות בגפיים, ונהגת הרכב ישבה בתוך המבנה כשהיא בהכרה מלאה ובחרדה. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות לשתי הנפגעות, וערכנו סריקה במקום על מנת לוודא שאין נפגעים נוספים. העלינו את הפצועות לאמבולנס ופינינו אותן במצב יציב לבית חולים".

החובש רפאל נהרי, מיחידת האופנועים של מד"א–הצלה פתח תקווה, הוסיף: "מדובר בנס של ממש, שלא היו נפגעים רבים יותר ובדרגות חמורות יותר. נהגת הרכב ועוד שני דיירים נפצעו באורח קל. ביצענו להם בדיקות רפואיות וטיפול ראשוני במקום, ומתוכם שני פצועים פונו להמשך טיפול".

(קרדיט: דוברות הצלה פתח תקווה)(קרדיט: דוברות הצלה פתח תקווה)

תגיות:רעננהתאונת דרכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה