חדשות בעולם

פלורידה: תינוק ננטש על ידי אמו, עם פתק קורע לב לצדו

"בבקשה תשמרי עליו, וקחי אותו לבית החולים. אני מצטערת. ניסיתי לנקות ולהאכיל אותו", כתבה האם המבוהלת, שלפי שעה עדיין לא ברור מהי זהותה או כיצד הצליחה להימלט מפני האב התוקף

אא

פלורידה: תושבת מקומית שפתחה את דלת דירתה נדהמה לגלות על הסף 'חבילה' ובתוכה תינוק קטן, כשפתק קטן מוצמד אל בגדיו. התינוק נעטרף בחולצת טי-שירט, ובפתק הקטן כתבה אמו כי היא ילדה אותו בחדר האמבטיה לבדה, ואביו - אדם מסוכן מאוד, ניסה להרוג את שניהם. 

"בבקשה תשמרי עליו, וקחי אותו לבית החולים. אני מצטערת. ניסיתי לנקות ולהאכיל אותו", כתבה האם המבוהלת, שלפי שעה עדיין לא ברור מהי זהותה או כיצד הצליחה להימלט מפני האב התוקף. 

התושבת שמצאה את התינוק, אלת'יאה בראון, אמרה בתקשורת כי היא שוקלת לקחת את התינוק תחת חסותה לתקופת אומנה, עד שתימצא משפחה שתסכים לאמצו. 

מפתיע לציין כי החוק המקומי בפלורידה, מתיר להורים טריים לנטוש את תינוקם בתחנות המיועדות לכך, ואם הדבר נעשה עד שבוע מרגע לידתו. 

רק כאשר שני התנאים הללו יתרחשו, נטישת התינוק לא תהווה עבירה פלילית. "מאז שהחוק נקבע, קיבלנו כבר למעלה מ-300 תינוקות שננטשו על ידי הוריהם, אך בצורה חוקית", מספר לארס ווייט, מפקד תחנת כיבוי אש, שנחשבת אף היא ל'תחנה' המיועדת בין היתר למסירת תינוקות נטושים. 

תגיות:נטישהפלורידהתינוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה