חדשות בארץ

"כחול לבן – בועה שהייתה צריכה להתפוצץ"

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, תקף את מפלגת כחול לבן ואמר כי "מדובר במיזם פוליטי שהמטרה היחידה שלו הייתה להחליף את נתניהו, והם נכשלו". הוא דחה את ההאשמות כי בכוונתו להיכנס לממשלה בראשות נתניהו והבהיר כי אינו מועמד לנשיא המדינה

פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)פרץ (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, תקף היום (ראשון) בחריפות את כחול לבן ואמר כי מדובר במפלגה שהיא "בלוף". בראיון לנורית קנטי בגלי צה"ל, אמר פרץ כי אין לו כוונה לתת למפלגות יריבות כדוגמת כחול לבן "לשתות" את המנדטים של מפלגתו: "כחול לבן זו בועה שהייתה צריכה להתפוצץ, מכיוון שיושבים בה צבי האוזר ויעל גרמן – גרמן חסידת הליברליות והאוזר שכתב את חוק הלאום. בכחול לבן יושבים אבי ניסנקורן הסוציאל-דמוקרט ויאיר לפיד הקפיטליסט המוחלט. בכחול לבן יושבים עופר שלח שרוצה פשרה ומשה יעלון שמדבר על סיפוח".

בתגובה להאשמות שהוטחו בו, כי הוא מתכוון להיכנס לממשלה בראשות נתניהו, חזר פרץ והבהיר כי לא יישב בממשלה עם נתניהו ולא ינהל עמו משא ומתן גם בשלב החשדות נגדו, בו עדיין לא הוגש נגדו כתב אישום. "במידה ויוחלט על הגשת כתב אישום נגד ראש הממשלה, לא רק שלא נשב אתו, אנחנו נדרוש את התפטרותו המיידית", הוסיף יו"ר העבודה. בתגובה לטענתו של יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי פרץ הגיע להסכם עם נתניהו על הצטרפות לממשלתו לאחר הבחירות תמורת תמיכה של הליכוד במועמדותו לנשיאות בבחירות בעוד שנתיים, הבהיר פרץ: "אני לא מועמד לנשיא המדינה. נקודה. הייתי מועמד לפני שהכריזו על בחירות. מרגע שהכריזו על בחירות ונבחרתי להוביל את מפלגת העבודה – אני יוצא איתה למסע ארוך, שנועד לרפא את השסעים במדינה הזו".

פרץ – שספג אש פוליטית משמאל על הריצה המשותפת של מפלגת העבודה עם מפלגת גשר בראשות אורלי לוי אבקסיס, ועל שמנע איחוד עם המחנה הדמוקרטי בראשות ניצן הורוביץ – הגן בתקיפות על המיזוג אותו יזם עם לוי. לדבריו, "החיבור הזה יצר דינמיקה חדשה ומעביר מסר חד-משמעי. אנחנו נניף את שני הדגלים: דגל הצדק החברתי ודגל השלום. בעזרתה של אורלי לוי נהפוך את השלום למושג עממי". הוא הוסיף כי אם היה מצטרף למרצ ולאהוד ברק, היה מעניק לנתניהו את השלטון "על מגש של כסף".

תגיות:עמיר פרץמפלגת העבודהבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה