שידוכים וחיפוש זוגיות

ה’מעוכב’ מתחנן על נפשו: "עזרו לי למצוא את האישה - שאני וחבריי גרמנו לה לבכות" 

עד כמה צריך להיזהר במצוות של 'בין אדם לחברו'? הסיפור הבא ימחיש לכם את חשיבות הדברים כמו גם את הסכנה שעשויה להיגרם מהקפדות של מי שנפגע מאיתנו חלילה

(צילום אילוסטרציה)(צילום אילוסטרציה)
אא

עד כמה צריך להיזהר במצוות של 'בין אדם לחברו'? הסיפור הבא ימחיש לכם את חשיבות הדברים כמו גם את הסכנה שעשויה להיגרם מהקפדות של מי שנפגע מאיתנו חלילה. 

נפתלי הוא בחור חרדי-חסידי מחיפה, שמעוכב זה 8 שנים בשידוכים. כעת הוא פונה לציבור הרחב בבקשת עזרה לאתר אישה שפגע בה לפני כמה שנים, כשביקש ממנה לשבת בספסל האחורי של האוטובוס, השמור לנשים בקווים מסוימים שמופעלים בערים חרדיות. בשיחה עם 'כיכר השבת' סיפר נפתלי כי בהיותו בן 20, תלמיד בישיבת 'פנים מאירות' בבני ברק - נסע הביתה לשבת יחד עם קבוצת חברים. "נסענו בקו 970 מחיפה לבני ברק, ובאוטובוס ישבה אישה בחלק הקדמי, מאחורי הנהג. אנחנו ישבנו בצד השני, באזור שלה".

לדבריו, השעמום הביא אותם 'להתעלל' באישה - והם עשו את זה בדרך הכי לא יפה שיכולה להיות. תחילה ביקשו ממנה לעבור לחלקו האחורי של האוטובוס, וכשסירבה, צילמו אותה ואמרו לה שיוציאו פשקווילים שמגנים את שמה. 

היא מצדה לא הגיבה בהתחלה. "היא רק שאלה 'מה אתם רוצים ממני'. אבל כשאני והבחורים ירדנו בתחנת גשר רופין, היא פרצה בבכי בלתי נשלט", מספר נפתלי. 

מאז, הסיפור לא נותן לו מרגוע - בעיקר לאור העובדה שכל בני אותה קבוצה שנסעו באותה נסיעה באוטובוס, כולל הוא בעצמו - תקועים בשידוכים. "אנחנו לא מצליחים להתחתן למרות כל הניסיונות", הוא אומר ומוסיף כי הסיפור עולה לו בראש, ולא עוזב אותו מאז. הוא מבחינתו בטוח כי מה שמעכב אותם בשידוכים זה הקפידה - "למרות שאני בחור רגיל, בקושי מציעים לי שידוכים, ולפני תקופה מישהו אמר לי שייתכן שהאישה הזו לימדה בבית ספר 'רפפורט' בירושלים. אני לא יודע כמה זה נכון, אבל אני מתחנן שמי שיכול לדעת על האישה הזו, כבת ארבעים, שנסעה ביום שישי ג' אלול תש"ע - שפשוט יפנה אליי, ואני יהיה חייב לו את חיי".

מספר הטלפון של הבחור שמור במערכת, וניתן לקבלו בפנייה למייל shira@htv.co.il

תגיות:פגיעהמעוכבי זיווגסליחהשידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה