חדשות בארץ

ירושלים: מעלית לחניית רכבים קרסה – אדם אחד נלכד וחולץ בשלום

המעלית שקרסה לפתע מחצה את חלקו האחורי של רכב שהיה בתוכה. לוחמי האש הצליחו, בחסדי שמיים מרובים, לחלץ את הנהג שנלכד בתוך המעלית, כשהוא בהכרה מלאה. לאחר בדיקות רפואיות בשטח, התברר כי הוא אינו נזקק לפינוי לבית חולים

(צילום: דוברות מד"א)(צילום: דוברות מד"א)
אא

נגמר בנס גדול: מעלית לחניית רכבים קרסה בצהריים (ראשון) ברחוב ישעיהו, בשכונת גאולה ירושלים. רכב שהיה בתוך המעלית נמעך, ונהגו נלכד בתוכה כשהוא במושב הנהג.

ארבעה צוותי כיבוי, חילוץ והצלה הוזעקו אל המקום. לוחמי האש פעלו לאבטח את המעלית והרכב תוך שימוש באמצעי חילוץ הידראוליים ומתקדמים, וזאת על מנת למנוע קריסה משנית ופגיעה קשה בנהג ובצוותו ההצלה. במקביל, נכנסו חלק מהם לתוך המעלית. הם הגיעו אל האדם שנלכד ברכב, ובחסדי שמיים מרובים הצליחו לחלצו מתוכו ומתוך המעלית כשהוא בהכרה מלאה. בדיקה שערכו לו צוותי אנשי מד"א שהגיעו לזירה העלתה, כי הוא אינו נזקק לטיפול רפואי בבית חולים.

ממד"א נמסר כי "בשעה 13:12 התקבל דיווח על רכב שנמעך במעלית רכבים בחניון מבנה ברחוב ישעיהו בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מדווחים על גבר שנמצא בתוך המעלית ולאחר שנוצר אתו ככל הנראה לא נפגע".

חובש רפואת חירום במד"א, משה חמד, סיפר לאחר מכן: "כשהגענו לכניסה לחניון ראינו את חלקו האחורי של הרכב מחוץ מתחת למעלית. דיברנו עם גבר שהיה לכוד במושב הנהג. הוא היה בהכרה מלאה, והסביר שלא נפצע אבל הוא לא יכול לצאת מהרכב. כוחות הכיבוי שהגיעו למקום חילצו אותו מהרכב תוך שימוש בכלים הידראוליים וחיתוך הרכב, והוא יצא מהחניון בכוחות עצמו. לאחר בדיקות רפואיות בשטח הוא לא נזקק לפינוי לבית החולים".

(סרטון: תיעוד מבצעי כב"ה, ה. פרלמוטר)

תגיות:מעליתירושליםרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה