מעניין

התמונה הזו ריגשה אלפים והפכה לויראלית. כשתגלו מדוע, גם אתם תתרגשו

מדוע התמונה הזו הצליחה לרגש אלפים ברשת, ולמי שייכת הבובה שבתמונה?

תמונת הבובה המיוחדת שהלכה לאיבוד תמונת הבובה המיוחדת שהלכה לאיבוד
אא

היכן הבובה של מאטי בת השלוש? רבבות גולשים מרחבי אוהיו והסביבה, מנסים לתור אחר האבדה בעלת הערך הסנטימנטלי. 

"בתי איבדה לפני כשבועיים את הבובה היקרה לה מכל, 'בובת אבא' בצבעים של חייל ועם תמונתו של בעלי החייל. זו הבובה היחידה שמביאה לה נחמה ומרגיעה אותה בכל פעם שאביה נמצא בצבא", מסבירה ג'סיקה, אמה של מאטי, לצד פוסט שבו היא מבקשת את עזרת הציבור בחיפוש אחר האבדה החשובה להן. 

"הוצאתי את זה בבוקר יום שישי רק כדי להסביר לבנות שלי שאבא לא יהיה בסביבה במשך זמן מה, אבל הוא יחזור. סוג של דברים שאנחנו עוברים מדי פעם כשהוא נאלץ לחזור לצבא מהחופשות שלו", היא מסבירה. 

לדבריה, באותו יום הבובה נעלמה. "הפכתי את הבית ואת המכונית בחיפוש אחריה, ולצערי לא מצאתי. אנחנו משתמשים בבובה הזו לעתים קרובות כאשר בעלי נוסע לאימונים צבאיים, ומאטי לא יכולה לראות או לדבר איתו. בבקשה, אם מישהו מכם רואה את הבובה של בתי, בבקשה כתבו לי", היא מבקשת ומוסיפה: "אהיה אסירת תודה למי שימצא אותה ויחזיר אותה אלינו. התמונה של אבא שלה מאוד עוזרת למאטי שלי ולבנות האחרות להתמודד עם החיסרון שלו בבית. הן פשוט מחבקות אותה חזק, ומדמיינות שאבא איתן".

עד כה שותף הפוסט למעלה מ-7,000 פעם, אך 'בובת אבא' טרם נמצאה. רבים מהגולשים הגדילו לעשות כשהציעו לשלוח בובה אחרת שתחליף את הבובה המיוחדת של מאטי, אך לעת עתה נדמה שג'סיקה לא מסוגלת לחשוב על הרעיון. 

תגיות:הוריםמזכרתחייליםמענייןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה