חדשות בארץ

"מקווה שנתניהו ימשיך לתקוף אותי"

לאחר שנתניהו התיר עליו אש חופשית בעקבות טרפודו את הקמת הממשלה, טען ליברמן כי תקיפות אלה מחזקות אותו. ליברמן: אם ראש הממשלה בין כל תפקידיו כשר הביטחון ושר הבריאות, בין איראן, חמאס וחיזבאללה, מוצא זמן לרוסים - סימן שהוא בפאניקה רצינית"

ליברמן (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)ליברמן (צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

לאחר שאתמול (שני) נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם 25 נציגי ישראל ביתנו שגויסו למטה הרוסי בליכוד, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התייחס היום למהלך וטען כי במפגש "לא היה חבר אחד מישראל ביתנו". בעוד שבליכוד הציגו את הנציגים כ"עורקים", ליברמן הבהיר בריאיון ל'וואלה' כי "מי שהיו שם "אלו פליטים של ישראל ביתנו, אנשים שהמפלגה דחתה, או לא נתנה להם תפקיד, או היו במפלגה מזמן".

כחלק מהמאבק של שתי המפלגות על הקול הרוסי, בשבוע שעבר דווח ב'וואלה' כי בליכוד ניסו לגייס לקמפיין את בכירי ישראל ביתנו לשעבר, סופה לנדבר, ורוברט אילטוב שבסוף הצטרף. בהתייחס לכך, אמר ליברמן כי "השרה לנדבר עדיין חברה במפלגה ופועלת במטה. יו"ר הסיעה שלי, עוד ב-9 באפריל פרסם פוסטים של תמיכה בישראל ביתנו".

לאחר שנמנעו מלתקוף חזיתית את ליברמן, עם ההחלטה על פיזור הכנסת התיר ראש הממשלה, כך לפי הדיווחים, "אש חופשית" על יו"ר ישראל ביתנו, כאשר במקביל פועל נתניהו לשאוב את כוחו של האחרון בקידום הבטחות בחירות מסורתיות שליברמן מקדם. היום, טען ליברמן, כי האש שהוא סופג מנתניהו לא רק שלא פוגע בו, אלא אף מחזק אותו: "אני מאוד מקווה שראש הממשלה ימשיך בקו הזה, זה מאוד עוזר לנו". לדבריו, "שלושה חודשים לפני הבחירות הוא נזכר בקיומם של העולים, ממנה יועץ מיוחד, מקים מטה, רשתות חברתיות. שום דבר לא חדש. אם ראש הממשלה בין כל תפקידיו כשר הביטחון ושר הבריאות, בין איראן, חמאס וחיזבאללה, מוצא זמן לרוסים - סימן שהוא בפאניקה רצינית".

 

"אין סיכוי שהליכוד וכחול לבן מגיעים ל-61 מנדטים"

"נתניהו הוכיח שאלימות משתלמת בזכות האלימות שחמאס מפעיל - זה אומר 70% תמיכה בחמאס", המשיך ליברמן, שהיה עד לאחרונה שר ביטחון של נתניהו, לתקוף את מדיניותו שלראש הממשלה. "הוא מוכן לשלם פרוטקשן בסך 15 מיליון ואז 30 מיליון לחמאס".

"מה שכרגע מדינת ישראל זקוקה לו זו ממשלה לאומית רחבה", הדגיש. "אני לא אהיה חלק מממשלה צרה, לא אשב בממשלה עם החרדים והמשיחים. אני בטוח שאי אפשר להקים ממשלת אחדות לפניי. אין שום סיכוי שהליכוד וכחול לבן מגיעים ל-61 מנדטים".

בריאיון לחדשות 12 הוסיף יו"ר ישראל ביתנו כי "נראה שיש לנתניהו הרבה זמן פנוי, כל מה שהוא מתעסק בו זה ישראל ביתנו. הוא מבין שיש לנו מילה, ולא נקים איתו ממשלת ימין-חרדים". לדבריו, "נלך לנשיא, ולפני זה נקיים משא ומתן קואליציוני ונלך עם מי שיתחייב להקים ממשלה לאומית רחבה".

אתמול דווח בחדשות 12 כי ראש הממשלה ביקש מיו"ר כולנו משה כחלון להדיח את ח"כ רועי פולקמן מרשימתו כדי שהמקום ה-35 יוקצה לח"כ לשעבר טלי פלוסקוב. לפי הדיווח, פולקמן, שבעבר כבר הודיע כי הוא שוקל את המשך דרכו בפוליטיקה, יפנה את מקומו לח"כית שהודחה בבחירות האחרונות בעקבות מספר המנדטים הנמוך שקיבלה רשימת כולנו. פלוסקוב, יוצאת רוסיה, לשעבר ראש עיריית ערד, אהודה בקרב יוצאי ברית המועצות.

תגיות:אביגדור ליברמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה