חדשות בארץ

הנהג שנסע לאחור בכביש בגין בירושלים – קשיש בן 83

חקירה משטרתית העלתה כי הנהג שתועד בנסיעה מסוכנת לאחור בכביש הסואן והעמוס בירושלים הנו תושב העיר כבן 83. הוא צפוי לעמוד בפני כתב אישום, וייתכן כי רישיון הנהיגה שלו ייפסל

(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

הנהג, שתועד כשהוא נוסע לאחור בכביש בגין בירושלים, תוך סיכון עצמי וסיכון הנהגים שנסעו באותה שעה על הכביש, הינו תושב העיר כבן 83. כך התברר בעקבות חקירה שנפתחה במשטרה אודות המקרה.

בסרטון, שפורסם בימים האחרונים ברשתות החברתיות והפך לויראלי, נצפה רכב שנוסע לאחור בכביש בגין – אחד הכבישים המרכזיים והסואנים של ירושלים. הנהג, שהחמיץ את היציאה באחד המחלפים, ניסה לתקן את טעותו תוך סיכון הסובבים אותו על הכביש. בסופו של דבר, הוא הצליח להשיג את מבוקשו, להשתלב במחלף ולצאת מהכביש. בחסדי שמיים מרובים, הנסיעה המסוכנת הסתיימה ללא תאונה וללא נפגעים.

בוחני אגף התנועה במשטרת ירושלים פתחו בחקירה והצליחו לאתר את הנהג, שזומן להתייצב אמש (שני) במשטרה. במהלך החקירה, הוסברה לו מהותה וחומרתה של העבירה המיוחסת לו.

תיק החקירה הועבר ליחידת תביעות תעבורה. זו צפויה להגיש נגד הנהג כתב אישום בגין העבירות המיוחסות לו, ולבחון את שלילת רישיון הנהיגה שלו.

במשטרה ציינו, כי עם הצפייה בסרטון היה ברור שמדובר בעבירה חמורה ומסוכנת, שיכלו להיות לה תוצאות קשות. בשל כך, נפתחה חקירה מאומצת שהביאה בתוך זמן קצר לאיתור הנהג והבאתו לחקירה. "נמשיך לפעול על מנת לבדוק ולחקור עבירות שתועדו והובאו לידיעתנו, על מנת לאתר את הנהגים החשודים בעבירה ולמצות את ההליכים נגדם", נאמר בהודעת המשטרה.

(קרדיט סרטון: אור ירוק)

תגיות:ירושליםתאונת דרכיםכביש בגין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה