חדשות בארץ

חשד לניסיון דריסה: נהג הרכב נורה על ידי חייל צה"ל

חייל צה"ל ירה לעבר רכב שנחשד בניסיון לדרוס חיילים במחסום בכניסה לטול כרם. הנהג, ערבי ישראלי תושב טייבה, נפצע בחזהו והועבר לבית החולים בילינסון בפתח תקווה

אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)אילוסטרציה (צילום: דובר צה"ל)
אא

במהלך בידוק רכבים שנערך הלילה (שלישי) בכניסה לעיר טול כרם, ירה חייל צה"ל לעבר רכב, לאחר שחשד כי הוא מנסה לדרוס את החיילים שבמחסום. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בקרב החיילים. נהג הרכב, שהתברר לאחר מכן כערבי ישראלי תושב טייבה, נפצע בחזהו. הוא פונה לבית חולים בטול כרם, ולאחר מכן הועבר לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. מצבו מוגדר בינוני עד קשה. מדובר צה"ל נמסר כי "הרקע לאירוע בבדיקה".

במהלך הלילה עצרו לוחמי צה"ל בשיתוף כוחות שב"כ, מג"ב ומשטרת ישראל ביהודה ושומרון  שמונה מבוקשים החשודים במעורבות בפעילות טרור, טרור עממי ובהפרות סדר אלימות. החשודים הועברו לחקירה.

חיילי צה"ל מנעו אתמול ניסיון פיגוע בחברון. פלסטינית עוררה את חשד הלוחמים, ששמרו בעמדה צבאית ביישוב היהודי בעיר. בחיפוש מדוקדק שערכו נמצא סכין בתיקה. היא נעצרה והועברה לחקירת גורמי הביטחון.

בתוך כך, מקורות פלסטיניים בעזה דיווחו הבוקר כי כוח של חמאס הפיל רחפן של צה"ל שנע בשמי הרצועה. בצה"ל אישרו לאחר מכן כי הרחפן נפל בשטח הרצועה במהלך פעילות מבצעית שגרתית, וכי אין חשש לדליפת מידע. בהודעת דובר צה"ל נאמר כי האירוע נמצא בחקירה, ונבדק האם הרחפן אכן הופל על ידי הפלסטינים או שתקלה טכנית היא שגרמה לנפילתו.

תגיות:רצועת עזהצה"לרחפןטול כרם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה