חדשות בארץ

מחאת העדה האתיופית: בקבוקי תבערה הושלכו לעבר תחנת משטרה. צפו

מפגינים השליכו לפנות בוקר בקבוקי תבערה לעבר תחנת המשטרה בבאר יעקב. שני קטינים בני 17 נעצרו בחשד למעורבות במעשה. שלושה צעירים נעצרו בחשד למעורבות בתקיפת ניידת משטרה שלשום, במהלך הפגנת בני העדה האתיופית בסמוך לרמלה. הם יובאו להערכת מעצר בבית המשפט בפתח תקווה

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

מפגינים בני העדה האתיופית השליכו לפנות בוקר (חמישי) בקבוקי תבערה לעבר תחנת המשטרה בבאר יעקב. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים בתקרית. מהמשטרה נמסר כי שני קטינים בני 17 נעצרו בחשד למעורבות באירוע, וכי כעשרים מתפרעים שניסו למנוע את המעצר נהדפו על ידי השוטרים. בסמוך למקום נמצא מסתור של בקבוקי תבערה נוספים וחומר דליק. שני העצורים יובאו לדיון הארכת מעצר בבית המשפט.

הפגנות המחאה של הקהילה האתיופית נמשכו אתמול במוקדים שונים. המשטרה הבהירה מראש כי לא תאפשר למפגינים לחסום את צירי התנועה. ההיערכות המשטרתית המוקדמת והתגובה המהירה של השוטרים לכל ניסיון לחסום כבישים הצליחו למנוע את המראות הקשים של האנרכיה, ששררה שלשום ברחבי הארץ. כך, לדוגמה, מנעו שוטרים ניסיון לחסום את צומת עזריאלי בתל אביב ועצרו חמישה מפגינים.

כעשרים מפגינים יידו אמש אבנים לעבר שוטרים בראשון לציון. הכוחות פיזרו אותם ועצרו שני חשודים, אחד מהם ילד בן 11. ברשות החשודים נתפסו בקבוקי תבערה. באירוע נוסף חסמו עשרות מפגינים את הכניסה לתחנת המשטרה בעיר יבנה ויידו אבנים לעבר השוטרים. הכוחות פיזרו אותם ועצרו שישה מעורבים.

המשטרה עצרה שלושה צעירים החשודים במעורבות בתקיפת ניידת משטרתית, שלשום בסמוך לרמלה, במהלך הפרות הסדר שהתפתחו בהפגנת בני העדה האתיופית במקום. קצין המשטרה שנהג ברכב סיפר כי עשרות רעולי פנים הקיפו את הניידת, טלטלו אותה בחוזקה, וחיבלו בה באמצעות אבנים ואלות מברזל. הקצין נחבל בפניו מרסיסי זכוכית, ולניידת נגרם נזק רב. שלושת החשודים, שאותרו באמצעות טביעות אצבע, יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בפתח תקווה. מהמשטרה נמסר כי החקירה נמשכת וכי צפויים מעצרים נוספים.

השלכת בקבוקי התבערה בבאר יעקב (צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:הפגנותמשטרת ישראליוצאי אתיופיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה