סלבס בהתחזקות

יובל דיין מפתיעה: "הרבה העריכו את הבחירה שלי להתלבש צנוע". ואיך הגיב ישי ריבו?

לאחרונה החליטה הזמרת יובל דיין להתחזק יותר בלבוש צנוע, והצטלמה לשער מגזין 'את' בחולצה סגורה וחצאית ארוכה. איך הגיבו על כך הגולשים, ומה כתב לה הזמר ישי ריבו בין מאות התגובות?

בעיגול: יובל דיין (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של יובל דיין)בעיגול: יובל דיין (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק הרשמי של יובל דיין)
אא

פוסט שפרסמה יובל דיין בעמוד הפייסבוק שלה - הפך תוך שלושה ימים לויראלי, וזכה למאות תגובות ולייקים. לצד תמונה שלה בחולצה סגורה ובחצאית (החלטה שקיבלה לאחרונה באשר ללבוש צנוע) כתבה דיין את המילים הבאות: "בעקבות הרבה מאוד תגובות שקיבלתי מכם על התמונה הזו, מתוך צילומי כתבת שער לעיתון 'את', הרגשתי צורך לומר משהו: יש הרבה מכם שאהבו והעריכו את הבחירה שלי להתלבש צנוע, ויש גם מכם שלא.

"ואני אומרת, מותר לנו שלכל אחד מאיתנו תהיה את הפרשנות שלו לחיים האלה, אבל העיקר שנהיה מאוחדים ונצליח להכיל את האחר. ואם תחשבו על זה לרגע, זה גם היופי במוזיקה. היא לא בדיוק שואלת אם להיכנס לנו ללב, היא פשוט מדלגת מעל המכשולים וחילוקי הדעת בינינו, ומצליחה ללכד אותנו. וכמו בכל דבר בחיים, כל עוד זה לא פוגע באחר - יש מקום לכולנו. המון אהבה, יובל".

וכמובן, הרשת לא נשארה חייבת ועטפה אותה באינספור תגובות מחמאות. אחת מהן ריצדה לנגד עינינו מיד - זו של הזמר ישי ריבו, שכתב לה: "יובל, את נשמה מיוחדת".

בראיון סיפרה דיין על תקופת ההתחזקות: על ההחלטה לשמור שבת ולהתלבש בצניעות, על צילום הסלפי מקבר רחל שאותו העלתה לעמוד האינסטגרם שלה ועל העולם הרוחני העשיר שממלא אותה וגורם לה להתעסק פחות ופחות בשאלה 'מה יגידו'. "אני שומרת שבת כבר ארבע שנים ולא מבינה את ההיסטריה סביב זה. העולם הרוחני שלי עשיר, וזה משהו שמפרה אותי ולא מפריע. מעולם לא הייתי אדם קיצוני שהולך עם הראש בקיר. צריך לדבר על ביחד ולא על הפילוג. אני לא רואה חומה בין דתיים לחילונים, כולם בני אדם. אני לא באה לנסות לתקן את העולם, אבל הייתי שמחה לראות קצת יותר לכידות בעם", אמרה. 

כנשאלה מדוע חשוב לה כל כך לשמור הצניעות, ענתה דיין כי "אני משתדלת לשדר משהו יותר שמרני ואסוף, כי יש משהו באיך שאתה נחשף ושהנשמה שלך בחוץ, שגרם לי דווקא לרצות להסתגר ולהתעטף. אני לא מתחברת לגופיות ומחשופים, אפילו שבארץ הקיץ קשה. בכל מקום יש מזגן".

דיין גם התייחסה לצילום מקבר רחל, ואמרה כי "עוד בתור ילדה היו לוקחים אותי לשם, וגם לבאבא סאלי. אנחנו בכל זאת משפחה מרוקאים מסורתית", סיכמה. 

איך הגיבו הגולשים על הלבוש הצנוע שלה בצילומים למגזין? לפניכם תגובות נבחרות:​

תגיות:התחזקותסלבסיובל דייןיהדות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה