סלבס בהתחזקות

יובל דיין מתחזקת עוד, ומחפשת חתן שישמור שבת: "מקבלת באהבה את מי שהשם ישלח"

לרגל מינויה לשופטת בהרכב השופטים של התוכנית 'דה-וויס', יובל דיין חולקת את העובדה כי היא מחפשת חתן, ומוסיפה כי תשמח לאדם מאמין כמוה - שישמור שבת, ויתחזק ביחד איתה

אא

יובל דיין ממשיכה את מגמת ההתחזקות הרוחנית שלה גם כעת - לאחר שנבחרה להיות שופטת בהרכב השופטים של התוכנית 'דה וויס'.

בראיון לעיתון 'לאישה', שנעשה עמה לרגל החזרה המחודשת לתוכנית הפעם מן הצד האחר של המסך, סיפרה דיין (23) כי היא מחפשת חתן שעליו התבטאה ואמרה כי "אני אדם מאמין ואשמח שיהיה כמוני, שומר שבת. אני טיפוס מאוד זוגי, ומשפחתיות חשוב לי. אני מאוד רוצה ילדים, אני רוצה להיות אמא צעירה - כי זה מגניב בעיניי, ורק כשאתחתן אדע שהגעתי אל המנוחה והנחלה".

כידוע, את תהליך התחזקותה הרוחנית החלה דיין לפני שנים ספורות, ולא פעם הצהירה כי היא אדם מאמין שמחובר לדת ולמסורת ישראל.

על השאלה האם תסכים להכיר מוזיקאי כאב לילדיה, השיבה דיין: "פעם אמרתי שלא, לא רציתי שזה יהיה אמא בזאפה, אבא בברבי. היום אני יותר פתוחה לזה, מקבלת באהבה את מי שאלוקים ישלח לי".

בראיון דיברה הזמרת הצעירה גם על האישיות החוקרת שלה, ואמרה: "אני מאוד רצינית. מגיל צעיר תמיד עניינו אותי שאלות ברומו של עולם, כמו מה התכלית שלנו פה!".

גם כשנשאלה האם היא לא מרגישה סוג של החמצה באורח החיים השמרני שאימצה לעצמה, שכולל הימנעות מהופעות בשבתות - דיין לא התבלבלה, וידעה מה שתשיב: "אלוקים אוהב אותי, ושבת זה יום שבו שבת מכל מלאכתו, אז גם אני שובתת. אני משתמשת במתנה שהבורא נתן לי בתבונה, במטרה להגיע לכמה שיותר אנשים. שמירת שבת זו ההחלטה הכי טובה שקיבלתי", אמרה.

תגיות:התחזקותסלבסיובל דייןשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה