חדשות בארץ

דרעי בוועדת הבחירות המרכזית: להתקין מצלמות בכל קלפי

שר הפנים אריה דרעי הגיע לישיבת ועדת הבחירות המרכזית וקרא להתקין מצלמות בכל חדר של ועדת קלפי, על מנת למנוע טענות לזיופים. הוא מתח ביקורת על ההליכה לבחירות מוקדמות ועל יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שהוביל אליהן

דרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)דרעי (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

שר הפנים אריה דרעי השתתף היום (שלישי) בישיבה של ועדת הבחירות המרכזית. במהלך דברים שנשא בישיבה – הראשונה שמקיימת הוועדה לקראת הבחירות לכנסת ה- 22 – קרא דרעי להתקין מצלמות בכל ועדת קלפי, על מנת למנוע טענות לזיופים.

"הגיע הזמן שבכל קלפי – לא בתוך הקלפי עצמה, אלא בכל חדר של קלפיות, מול חברי ועדת הבחירות – יותקנו מצלמות, כדי לתרום לשקיפות מלאה", אמר דרעי. "הכל צריך להיות מצולם, גלוי. אני לא רואה שום סיבה שלא לעשות זאת, זה לא פוגע בחופש הפרט. מדובר בכסף קטן יחסית, שייתן תחושת ביטחון טובה לכולם וימנע את שורת התלונות הקבועות על טוהר הליכי ההצבעה והספירה".

יו"ר ש"ס מתח ביקורת על ההליכה לבחירות מוקדמות ועל יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, שהוביל אליהן: "אלו בחירות מיותרות ובזבוז כספי ציבור, לצערי הרב. יש לישראל אתגרים רבים, ובמקום לפתור את הבעיות ולפעול למען האזרחים – אנחנו נכנסים לעוד תקופת בחירות. ואותו אדם שהביא לבחירות עוד מתריע על גובה הגרעון".

יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט חנן מלצר, הודיע בישיבה על החלטתו להגדיל ב- 32 אחוזים את שכרם של עובדי הוועדה והוועדות האזוריות, שמספרם מוערך בכ- 1,000. העלאת השכר נועדה להקל על גיוסם מחדש של העובדים, שזה לא מכבר סיימו את עבודתם בבחירות לכנסת ה- 21, לקראת הבחירות החדשות שנקבעו ל- 17 בספטמבר. "מאחר ואנו עכשיו במועד ב', אין לי אלא לקוות שלא יהיה גם מועד ג'", הוסיף מלצר.

דרעי בוועדת הבחירות, היום (קרדיט סרטון: דוברות ש"ס)

תגיות:אריה דרעיבחירות 2019חנן מלצר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה