חדשות בארץ

הסתיים בשלום: הושגה שליטה על דליפת גז אמוניה במפעל ליד בית שמש

בעקבות דליפת גז אמוניה במפעל באזור התעשייה הר טוב, סגרה המשטרה את השטח ופינתה עובדים מהמעגל הקרוב מחשש לפגיעה. בחסדי שמיים, כוחות ההצלה הצליחו לסגור את הדליפה ולדלל את החומר המסוכן

תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)תמונת אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

חומר מסוג אמוניה דלף הבוקר (שני) ממערכת ההולכה של הגז באחד המפעלים באזור התעשייה הר טוב, בסמוך לבית שמש. בעקבות דליפת החומר המסוכן, פונו עובדים מהמעגל הקרוב למפעל, מחשש לפגיעה. הפינוי נועד גם לאפשר לכוחות הכיבוי וההצלה לפעול במקום.

בנוסף, כוחות משטרה, בשיתוף לוחמי האש, סגרו את השטח סביב המפעל ברדיוס של 200 מטרים בכדי למנוע חשיפה של אזרחים לחומר המסוכן. בעקבות הדליפה, כביש 38 באזור צומת הר טוב נחסם לתנועה בשני הכיוונים. שוטרים הכווינו את התנועה במקום לדרכים חלופיות.

לוחמי האש, בסיוע יחידות החומרים המסוכנים והניטור של שירותי הכבאות וההצלה במחוז ירושלים, פעלו תוך שיתוף פעולה עם מהנדסי המפעל בו קרתה הדליפה. בחסדי שמיים, הם הצליחו לסגור את דליפת גז האמוניה, לדלל אותו, ובכך למנוע דליפה גדולה של הגז בכל אזור התעשייה ובסביבה.

לאחר שמהנדסי יחידת הניטור ביצעו ניטור מקיף, ובעקבות דגימת ממצאים משטח המפעל, מסר מפקד כוחות הכיבוי וההצלה באירוע כי הושגה עליו שליטה מלאה, וכי לא קיים עוד סיכון לעובדים באזור התעשייה ולתושבים בסביבה. בהתאם להודעה, הוכרז על חזרה לשגרה מלאה במפעלים הסמוכים לאזור בו התרחשה הדליפה.

תגיות:מפעלאמוניהכבאות והצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה