חדשות בארץ

דרמה בירושלים: הרכב נפל מהחניון, הנהגת נלכדה וחולצה במצב בינוני

רכב, שהידרדר מגג של חניון בניין, נפל מגובה של כ- 10 מטרים לחצר. הנהגת, אישה כבת 85, חולצה מהרכב ולאחר שקיבלה טיפול רפואי במקום פונתה לבית חולים. מצבה מוגדר בינוני ויציב

הרכב ההפוך (צילום: דוברות המשטרה)הרכב ההפוך (צילום: דוברות המשטרה)
אא

כוחות משטרה, חירום והצלה הוזעקו הבוקר (שני) לרחוב טשרניחובסקי בירושלים, בעקבות דיווח שהתקבל במוקד מד"א על רכב שהידרדר מעבר לגג של חניון בניין, ונפל מגובה של 2 קומות לחצר הבניין.

הרכב התהפך על צדו והנהגת, קשישה כבת 85, נלכדה בתוכו. שלושה צוותי כיבוי חילוץ והצלה עמלו לחלצה, תוך כדי ביצוע פעולות תמיכה ועיגון של הרכב למניעת התהפכותו המלאה. במקביל, פעלו הכוחות למנוע את התלקחות הרכב, שכתוצאה מהתאונה החל לדלוף ממנו דלק. לאחר שלוחמי האש הצליחו לחלץ את האישה מהרכב, חובשים ופראמדיקים העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים הדסה עין כרם בעיר. היא סובלת מחבלות בפנים ובגפיים, ומצבה מוגדר בינוני ויציב.

פאראמדיק מד"א, פאדי דקידק, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב הפוך על צידו לאחר שנפל מגובה של כ- 10 מטרים למפלס התחתון בחניית בניין מגורים. ברכב נלכדה הנהגת – אשה בשנות השמונים –  כשהיא בהכרה מלאה. לאחר שכוחות הכיבוי חילצו אותה, היא סיפרה שהתאונה התרחשה כשנסעה לאחור בחנייה. היא סבלה מחבלות בפנים ובגפיים. הענקנו לה טיפול רפואי ופינינו אותה לבית החולים כשמצבה בינוני ויציב".

שלום קליין ואברימי פרידמן, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "הרכב נפל מהחניון לחצר הבניין. צוותי כיבוי פעלו לחילוצה מהרכב, ולאחר סיוע ראשוני בזירת התאונה היא פונתה בניידת טיפול נמרץ להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים".

החנייה ממנה נפל הרכב (צילום: דוברות המשטרה)החנייה ממנה נפל הרכב (צילום: דוברות המשטרה)

תגיות:ירושליםרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה