חדשות בארץ

דרמה בנתב"ג: צעיר בריטי איים לפוצץ מטוס וסולק מהטיסה

טיסה שהייתה אמורה להמריא לבירת בריטניה, התעכבה לאחר שאחד הנוסעים, צעיר בריטי, איים לפוצץ את המטוס. בעקבות כך, הוא וחבריו הורדו מהטיסה, והמטוס ייצא לדרכו

(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

טיסה של חברת "בריטיש אירוויז" התעכבה הערב (ראשון) לאחר שמערך הביטחון בנתב"ג הוזנק למטוס, בעקבות דיווח שווא מאחד הנוסעים, צעיר בריטי, על כך שהעלה פצצה למטוס. לאחר סריקות של כוחות הביטחון, עלה כי הצעיר התלוצץ, וקפטן הטיסה סילק אותו ואת 18 חבריו מהטיסה.

על פי התחקיר הראשוני, המטוס, שהיה בדרכו להמראה ללונדון, הכיל קבוצה של 18 צעירים בריטים, ששהו בישראל לרגל חתונה. הצעירים התלוצצו עם צוות האוויר, עד שאחד מהם דיווח על "פצצה". לאחר סריקות שהעלו חרס, נועץ הקברניט עם מטה החברה בלונדון, שם הורו על סילוק כל הקבוצה המעורבת מהטיסה, מהלך שעשוי להכניס אותם לרשימה השחורה של חברות התעופה בכלל, והחברה הבריטית בפרט.

דובר רשות שדות התעופה מסר כי "קבוצה של 18 צעירים בריטים הורדו מטיסת ברייטיש איירווייז לאחר שהקפטן סירב להטיס אותם. הצעירים שהשתתפו באירוע פרטי כשאחד מהם הכריז שהוא יפוצץ את המטוס. הקפטן הודיע לקב"ט החברה והוא הורה להוריד אותם מהטיסה. אל המטוס הוזנק צוות של ביטחון נתב"ג אשר ביצע בידוק לנוסעים ולמטוס. לאחר כבוד הנוסעים הורדו חזרה לטרמינל והמטוס ייצא ללונדון".

תגיות:בריטיש אירוויזבריטניהנתב"ג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה