חדשות בארץ

הנסיעה במוניות מיוחדות תתייקר ב- 3.2%

המחיר ההתחלתי של נסיעה במונית מיוחדת (ספיישל) יתייקר ב- 40 אגורות ויעמוד על 12.40 שקלים. התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון או באפליקציה יהיה 5.20 שקלים

אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)אילוסטרציה (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

תעריפי הנסיעה במונית המיוחדות (ספיישל) יתייקרו החל ממחר (שני) בשיעור ממוצע של 3.2 אחוזים, בהתאם לצו הפיקוח על מחירי מצרכים ושירותים. כך נמסר הבוקר ממשרד התחבורה.

על פי התעריף החדש – שנקבע בתיאום בין משרדי התחבורה והאוצר – מחירה ההתחלתי של נסיעה במונית יעמוד על 12.40 שקלים, במקום 12 שקלים כיום. עליית התעריפים משקפת את ההתייקרויות שחלו בסל התשומות בענף המוניות מינואר 2018 עד לינואר 2019.

התעריף עבור הזמנת מונית בטלפון או באפליקציה יהיה 5.20 שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום 5 שקלים כיום. התשלום עבור נוסע שלישי ומעלה במונית יהיה 5 שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום 4.80 שקלים כיום. התשלום עבור תוספת מזוודה יהיה 4.40 שקלים בכל הארץ (למעט אילת), במקום 4.30 שקלים.

בתוך כך, ועדת המכרזים הבין-משרדית, המשותפת למשרדי התחבורה והאוצר, הכריזה על הזוכים במכרזים להפעלת קווי מוניות השירות בארבעה אשכולות קווים – בדרום הארץ, במרכז ובאזור השרון. מדובר בשלב נוסף ברפורמה בענף מוניות השירות, במסגרתה פרסמה הרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה מכרזים להפעלת 23 אשכולות של קווי מוניות ברחבי הארץ, הכוללים כ- 110 קווים. עם השלמת הרפורמה והפעלת כל הקווים המתוכננים, יגדל מספר קווי מוניות השירות בישראל במאות אחוזים.

ממשרד התחבורה נמסר כי בתכנון אשכולות קווי מוניות השירות הושם דגש על שיפור השירות למוקדי התעסוקה, תחנות הרכבת ומרכזי פעילות משמעותיים. הקווים החדשים יפעלו בימים ראשון עד חמישי ובמוצ"ש, מהשעה 05:00 או 06:00 בבוקר ועד לחצות או 01:00 בלילה. הקווים יפעלו בתדירות של 4-2 נסיעות בשעה לפחות לכל כיוון בשעות השיא, ובתדירות של 3-1 נסיעות בשעה בשעות השפל, וזאת בהתאם לאופי הפעילות הצפוי בקו.

תגיות:משרד התחבורהמוניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה