חדשות בארץ

ידידיה וסיון רהב מאיר יוצאים לשליחות בת שנה בניו יורק

צמד אנשי התקשורת הנודעים ייצאו באוגוסט לשליחות בת שנה בארצות הברית. "זו הצעה מאתגרת, מפחידה ומלהיבה. התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה", כתבה רהב-מאיר והבטיחה כי השניים לא יעזבו את עבודתם ברדיו והטלוויזיה

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

אנחנו יוצאים לשנת שליחות בארצות הברית. למרות שיש עוד כחודשיים, כבר מתחילה להתגעגע", כך הודיעה היום (רביעי) העיתונאית ואשת התקשורת, סיון רהב מאיר בחשבון הפייסבוק שלה.

"לאחרונה, בכל כמה שבועות, אני טסה לארצות הברית לסבב הרצאות", כתבה רהב-מאיר והסבירה את הסיבות שהובילו להחלטה לעקור לגולה ביחד עם משפחתה. "השיעור השבועי - יוזמה ירושלמית מקומית - גדל והתפתח והוזמן בתקופה האחרונה ללוס אנג'לס, וושינגטון, ניו-יורק, אטלנטה, בולטימור, פילדלפיה, ניו ג'רזי ועוד ועוד. פגשתי אלפים. החל מישראלים שגרים שם ועד יהודים שחיים באמריקה כבר חמישה דורות".

כרזת הארגון בארצות הברית (צילום מסך)

"בכל פעם מחדש הרגשתי כמה זה חשוב. כמה הסיפור שלנו הוא משותף, לא רק ישראלי אלא גלובלי", כתבה. "אבל כל מסע כזה כאילו נקטע באמצע - מול פנייה של עוד בית ספר או קמפוס או קהילה, כי צריך לחזור לארץ", הוסיפה. לדבריה, ההחלטה "המפתיעה" להעתיק את המגורים לארצות הברית, הגיעה בעקבות "הצעה מאתגרת ומפחידה" של ארגון 'המזרחי העולמי', שהציע בפני הזוג  לצאת לשנת שליחות שלמה. הארגון, כך לפי דבריה, שטח בפניה הצעה "לגור שם כשליחים שלהם, ללמד, לפגוש, להרצות ולדבר". בתחילה, אמרה, "התלבטנו, התייעצנו והסכמנו. בהתרגשות רבה ובתפילה להצליח במשימה".

רהב-מאיר ובעלה, שדרן הרדיו ידידיה מאיר, יעברו בחודש אוגוסט עם כל משפחתם לניו יורק. למרות המגורים ביבשת הזרה, רהב-מאיר הדגישה כי היא ובן זוגה השניים ימשיכו בפעילותם השגרתית, ובמקומות העבודה שלהם. "אנחנו לא מתנתקים, חלילה, רק מתחברים לעוד אנשים. לאחים שאנחנו עדיין לא מכירים", כתבה.

רהב מאיר הוסיפה כי גם השיעור שנהגה למסור בהיכל שלמה, ימשיך להתקיים בשני מקומות בארצות הברית, והוא יימסר גם באנגלית. בעברית וגם באנגלית.

במסגרת פעילותיהם של בני הזוג מאיר לחיבור יהודי התפוצות לזהותם היהודית, הרבו השניים לתאר את מסעותיהם בחו"ל בטוריהם – ב'ידיעות אחרונות', 'עולם קטן' ו'בשבע'.

תגיות:סיון רהב מאירידידיה מאיר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה