חדשות בארץ

יואב הורוביץ הודיע על פרישתו מתפקיד מנכ"ל משרד ראש הממשלה

הורוביץ, שכיהן בשלוש השנים האחרונות כראש הסגל של נתניהו, שימש בשנה האחרונה במקביל בתפקיד מנכ"ל משרדו. ראש הממשלה החליט למנות את סגן מזכיר הממשלה, רונן פרץ, לממלא מקום המנכ"ל

הורוביץ (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)הורוביץ (צילום: מאיר וקנין, פלאש 90)
אא

פרישה נוספת מה"אקווריום" של לשכת ראש הממשלה: מנכ"ל משרד ראש הממשלה, יואב הורוביץ, הודיע היום (שלישי) לראש הממשלה בנימין נתניהו על רצונו לסיים את תפקידו.

מלשכתו של נתניהו נמסר כי הורוביץ הודיע לו כבר לפני הבחירות הקודמות כי ברצונו לסיים את תפקידו עם הקמת הממשלה, או לכל המאוחר בחודש יוני. 

הורוביץ כיהן בשלוש השנים האחרונות כראש הסגל של ראש הממשלה, ובשנה האחרונה – לאחר התפטרותו של המנכ"ל הקודם של משרד ראש הממשלה, אלי גרונר – שימש במקביל בתפקיד המנכ"ל.

נתניהו הודה ליואב הורוביץ על שלוש שנות שירות מסור ומקצועי, במהלכן טיפל הורוביץ בנושאים הלאומיים והמרכזיים על סדר היום של מדינת ישראל, בהם נושאי התיישבות, ביטחון, כלכלה וחברה. "יואב היה בצמתי העשייה המרכזיים וסייע לי רבות בעשייה חשובה למען מדינת ישראל. אני בטוח שהוא ימשיך לעשות חיל בהמשך דרכו", אמר. הורוביץ מצדו אמר: "אני רוצה להודות לראש הממשלה על ההזדמנות והאמון שקיבלתי ממנו ועל הזכות לעבוד לצדו ולשרת את אזרחי ישראל ואת מדינת ישראל".

על פי החלטתו של נתניהו, סגן מזכיר הממשלה רונן פרץ יכהן כממלא מקום מנכ"ל משרד ראש הממשלה, ויעבוד בשותפות עם ראש המועצה הלאומית לכלכלה, פרופ' אבי שמחון. נתניהו הביע את ביטחונו כי "רונן, שנמצא במשרד כבר שש שנים, ידע לנהל את המשרד באופן מקצועי וראוי".

תגיות:יואב הורוביץ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה