חדשות בארץ

סוכל ניסיון של חמאס להבריח לרצועת עזה חומרים לייצור טילים. צפו

הותר לפרסום: לוחמי זרוע הים השתלטו בחודש על שני כלי שיט פלסטיניים שניסו להבריח לשטח הרצועה 24 חביות פיברגלס – חומר אסור, המשמש את חמאס לייצור טילים. נגד ארבעת הפלסטינים המעורבים הוגשו כתבי אישום

אא

כוחות הביטחון סיכלו בחודש שעבר ניסיון של חמאס להבריח לרצועת עזה חומרים לייצור טילים. כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום.

מההודעה שנמסרה מדובר צה"ל עולה, כי ב- 11 במאי 2019 נכנסו שני כלי שיט פלסטיניים לשטח האסור לכניסה בדרום רצועת עזה, וזאת תוך הפרת ההוראות הביטחוניות והנחיות זרוע הים. בתיעוד שפורסם ניתן לראות כיצד לוחמי זרוע הים השתלטו על כלי השיט ועצרו את ארבעת החשודים שעליהם.

מחקירתם בשב"כ עלה, כי החשודים היו בדרכם מרצועת עזה לכיוון חוף סיני שבמצרים, כחלק מניסיון הברחה של 24 חביות "פיברגלס" לשטח הרצועה – חומר אסור, המשמש את ארגון הטרור לייצור טילים.

כתב האישום שהוגש כנגד החשודים מייחס להם, בין היתר, ביצוע עבירות של חברות בארגון טרור, קשירת קשר לרצח שהינו מעשה טרור, אימונים והדרכה למטרות טרור, ניסיון למתן שירות לארגון טרור ועבירות נוספות.

מפקד הזירה הימית הדרומית, אלוף-משנה יובל אילון, אמר: "אנו מציבים במרחב הימי של רצועת עזה גבולות ברורים, המאפשרים לדייגים תמימים להתפרנס מפרי עמלם, ובה בעת למגר את מאמצי ארגוני הטרור המאיימים לפגע באזרחי מדינת ישראל באמצעות התווך הימי. לוחמים ומפקדים מסורים ומקצועיים פועלים יומם וליל על מנת לקיים את בטחונה של ישראל בגבולותיה הימיים, וכך היטיבו לעשות לוחמי פלגה 916 בשילוב מערכי השליטה והמודיעין, עת סיכלו ניסיון הברחה מסוכן לתוככי רצועת עזה".

(וידיאו: דובר צה"ל)

תגיות:חמאסרצועת עזהחיל הים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה