חדשות בארץ

הותר לפרסום: כתב אישום נגד עובד ציבור שגנב ומסר מידע "סודי ביותר"

מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד עובד ציבור, הנאשם בגניבת ידיעות סודיות, בהחזקתן ובמסירתן לאחר. צו איסור פרסום הוטל על פרטיה המלאים של הפרשה החמורה

אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

הפרקליטות הגישה לפני הצהריים (חמישי) לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד עובד ציבור, הנאשם עבירות של גניבה בידי עובד ציבור, החזקת ידיעות סודיות ומסירת ידיעות סודיות.

עובד הציבור, ששמו לא הותר לפרסום, נחקר ביחידת הסייבר של להב 433, ואת כתב האישום נגדו הגישה מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה. התביעה ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. צו איסור פרסום הוטל על פרטיה המלאים של הפרשה החמורה. על פי הפרטים המועטים שהותרו לפרסום בשלב זה, הפרשה עוסקת בהוצאת מידע בסיווג "סודי" ו"סודי ביותר" בידי הנאשם ומסירתו לאחר.

כזכור, בחודש פברואר גזר בית המשפט המחוזי בירושלים 11 שנות מאסר על השר לשעבר גונן שגב, ואישר בכך את הסדר הטיעון שנחתם בינו לבין הפרקליטות. במסגרת ההסדר, הודה שגב בעבירות ביטחוניות פחותות בחומרתן מאלו שהואשם בהן בתחילה. סעיף האישום של סיוע לאויב בזמן מלחמה נמחק מכתב האישום, ושגב הודה בעבירות של ריגול חמור לטובת איראן ובמסירת ידיעות לאויב בכוונה לפגוע בביטחון המדינה.

תגיות:סייברכתב אישום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה