חדשות בארץ

שובר חד ימינה: פייגלין הודיע על התמודדות בבחירות

בניגוד להצהרות שנשמעו במהלך מערכת הבחירות בהן אמר כי הוא לא פוסל הליכה הצטרפות לממשלת שמאל, פייגלין מבהיר כי בבחירות הקרובות מפלגתו לא תהיה שותפה להקמת ממשלת שמאל. פייגלין: "הפקנו לקחים"

פייגלין (צילום: פלאש 90)פייגלין (צילום: פלאש 90)
אא

לאחר שבבחירות האחרונות לא עברה מפלגתו את אחוז החסימה ועל רקע האפשרות המסתמנת כי ישראל הולכת לבחירות חדשות, יו"ר זהות, משה פייגלין, הודיע הערב (רביעי) כי מפלגתו תתמודד בשנית בבחירות הקרובות. "הפקנו לקחים ואנו ערוכים ומוכנים להביא את בשורת הזהות והחירות לעם ישראל", אמר בסרטון.

לדבריו, "זה לא משנה אם הבחירות לכנסת ה- 22 יוכרזו הלילה, בעוד חצי שנה או בעוד 4 שנים, אנחנו בזהות הפקנו לקחים - ואנחנו נהיה שם", אמר פייגלין. לאחר שהצהיר כי הוא "לא ימין ולא שמאל", וכי ילך עם מי שיעזור לו לממש את החזון שלו, פייגלין חוזר בו, ובסרטון שפרסם הערב הרבה לתת דוגמאות הממחישות, כך לדבריו, את העובדה כי הוא איש ימין. "הוא (הציבור שרצה להצביע עבורו, א.פ.) לא ידע שישבתי כמעט בכל בית מעצר בגלל שנאבקתי בממשלת רבין ופרס", אמר.

עוד הוסיף: "הם ממש לא ידעו ששי מלכה, מנכ"ל זהות, ישב ארבעה חודשים במעצר בגלל המאבק בהתנתקות", המשיך. "אנחנו מבינים עכשיו שלא יעזור לנו - הפחד מהשמאל ממשי הרבה יותר מההיכרות אתנו ורוב המצביעים הפוטנציאליים שלנו צריכים לשמוע מאתנו - הקול שלהם לא יביא להקמת ממשלת שמאל".

את הכישלון החרוץ של מפלגתו, הסביר יו"ר זהות בכך כי "זו הייתה מערכת הבחירות הראשונה שלנו, ואנחנו מבינים עכשיו הרבה מאוד דברים". לדבריו, "הפקנו לקחים, והנה אני אומר את זה כאן ועכשיו - זהות לא תצטרף לממשלת שמאל. המאבק שלנו למען השוק החופשי והחירות האישית לא יבוא לעולם על חשבון הערכים הלאומיים, ההיפך הוא הנכון".

פייגלין חזר על מסריו ממערכת הבחירות ואמר כי "כשלצעירים יהיה כאן אופק כלכלי הם לא יחלמו על פורטוגל ומיאמי הם יישארו בארץ ויישמרו על מדינת ישראל. אתם שהתכוונתם להצביע זהות שלא הלכו להצביע כלל או לרוץ ולהציל מפלגות אחרות לכולכם ייתן השוכן במרומים הזדמנות שנייה".

תגיות:זהותמשה פייגלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה