סלבס בהתחזקות

עמרי כספי: "כמה למדתי מהאיש הענו הזה. הרב שומר על צניעות למרות גאונותו בתורה"

מי הרב שלו שמכהן גם כפסיכולוג, על מה הוא מודה בכל בוקר, למה הוא כל כך מעריך את הרב יעקב עדס ומה הוא הכי אוהב בדת? עמרי כספי מדבר על הכל

עמרי כספי עמרי כספי
אא

לפני כשנתיים הצליחה תמונה שלו עם כיפה שחורה - לגרום לסערה ברשתות החברתיות. "שחקן הכדורסל ב-NBA והאב הטרי עומרי כספי - מתקרב לדת", צעקו הכותרות. 

בד בבד העלה השחקן לעמוד האינסטגרם תמונה שלו ובה הוא נראה עטוף בטלית ותפילין, ולצדה כתב את המילים הבאות: "לפני מספר ימים זכיתי לפגוש את הרב יעקב עדס, איש צדיק וטהור. דיברנו על הזכות של תפילין, שבת, כשרות, צניעות, ערכים, דרך ארץ ועוד.

"כמה למדתי מהאיש הענו הזה. מתפלל על עם ישראל ולעולם לא יגיד מילה רעה. כששאלתי איך הרב שומר על צניעות למרות הגאונות האדירה שלו בתורה, הוא ענה: 'אני יודע כמה גדולים ממני היו רבותיי...', והדגיש שצריך ללמוד יותר ויש המון להתקדם. בטוח שכל אחד יכול לקחת את זה למקום שלו. מודה כל בוקר על מה שיש לי ומה שאין, ובטח על הזכות ללמוד מאנשים כאלה מדהימים".  

עמרי כספי בטלית ותפילין (קרדיט: מתוך עמוד האינסטגרם של השחקן)עמרי כספי בטלית ותפילין (קרדיט: מתוך עמוד האינסטגרם של השחקן)

ואכן, מאז עובר כספי תהליך עמוק של התחזקות רוחנית, שבו הוא מקפיד על לימודי תורה כסדר יחד עם הרב שלו שהוא גם "פסיכולוג הספורט שלי", הרב ד"ר עודד קרבצ'יק (שבין כל כובעיו, גם מכהן כמרצה בארגון הידברות). "פסיכולוג הספורט שלי הוא גם הרב שלי - עודד קרבצ'יק. נכנסנו לעומק של עניין הערך העצמי, פרספקטיבה של מערכות, זוגיות. אתה משחק כדורסל ואתה חושב שזה כל החיים שלך, אבל יש עוד דברים בחיים וברוך השם - דברים טובים".

מאז שנפצע בסן פרנסיסקו, החל לעשות תהליך עמוק של הודיה ולומר 'מודה אני' בכל בוקר על מה שיש לו בחיים. "ברוך השם אשתי בריאה, ויש לי ילדה קטנה בת שנה. פתאום אתה שם דברים בפרספקטיבה".

על הקרבה שלו לדת התבטא ואמר כך: "אני מאוד מאמין, אני אוהב הרבה דברים בדת. יש המון עומק, ויש הרבה חוסר הבנה לגבי התחום. לי זה פתח אופקים ועשה חיים הרבה יותר מאושרים. בשלושת החודשים האחרונים קראתי יותר ממה שקראתי כל ימי חיי, וזה הוסיף לי המון לחיים. מצאתי משהו שהוא מאוד אמיתי".

תגיות:התחזקותדתכדורסלעמרי כספי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה