פיתוח האישיות

מחזק: מה עומד מאחורי ’הריס האחרון’ של בת ה-7 שחולה בסרטן?

פוסט שפרסם אבא לילדה חולת סרטן בת שבע - שובר את הרשת: "שלא כמו כל השאר, הריס הזה 'התעקש' להישאר על עיניה גם אחרי הטיפולים הקשים ביותר"

אא

כשאנדרו בראון ורעייתו ליאה גילו כי בתם היילי חולה בסרטן הכבד - הם לא הפסיקו לצלם את התהליך שעברה. בני הזוג ממלבורן שבאוסטרליה התראיינו ל'דיילי מייל' הבריטי, וסיפורם על 'הריס האחרון' של בתם עד מהרה הפך לויראלי. 

"זמן קצר לאחר שהיילי אובחנה עם הסרטן היא התחילה טיפולים כימותרפיים", מסביר אביה אנדרו. "היה לנו מאוד קשה לראות איך השיער היפה שלה נושר לאט לאט, אבל כמו כל ילדה בגילה - היא שמרה על השמחה ועל האופטימיות גם ברגעים הקשים".

בשלב מסוים החלה היילי לאבד בזה אחר זה גם את ריסי עיניה, ואביה שם לב לזה מיד אחרי שצילם תמונת תקריב שלה. "זה היה החלק הכי קשה שלי, כי להיילי היו ריסים ארוכות ויפות שתמיד גרפו המון מחמאות מהסביבה. כשצילמתי את אחת התמונות שלה שמתי לב פתאום לכך שהיילי נשארה עם הריס האחרון שלה - אך הייתה כאן עובדה חזקה יותר. שלא כמו כל השאר, הריס הזה 'התעקש' להישאר על עיניה גם אחרי הטיפולים הקשים ביותר".

עם התרגשות קלה בקולו הוא מוסיף: "אני בטוח שלרוב האנשים זה לא אומר שום דבר, אבל בשביל היילי שלנו מדובר ב'נס' של ממש. הריס האחרון שלה, שנשאר שם לבד כבר כמה שבועות - גורם לה לשמחה ענקית. כל הריסים היפים נעלמו, חוץ מאחד - יחיד ומיוחד, שנותן לה כוח להמשיך".

"בכל פעם שאני רואה את התמונה הזו, אני חושבת לעצמי: 'קדימה, זה הזמן. הביעי משאלה'", אומרת חברת משפחה בשם אנדראה האגינס.

 מסתבר שדווקא בזכות 'הריס האחרון' - האלי מכניסה את רוח החיים ללבבות, ועושה שיהיה קצת פחות 'רציני' בסביבה. "היא כל הזמן צוחקת על זה, ומכניסה אלינו קצת פרופורציה בתוך הטירוף הזה", מסכם אביה.   

תגיות:סרטןנסילדיםמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה