פיתוח האישיות

דידי הררי מגיב לסערה סביב הסרטן של אשתו: "היא לא נכנעת. מחזקת את כולנו"

אחרי הסערה שעורר הפוסט שלה ברשת, שדרן הרדיו דידי הררי מתייחס כעת אל הדברים שכתבה אשתו מירית אודות הסרטן שגילו אצלה בחודש ספטמבר האחרון, ומספר על השגרה שעמה הוא מתמודד מאז ועל החיזוקים שהוא מקבל דווקא מהצד הכי לא צפוי שיכול להיות - החולה בעצמה

דידי הררידידי הררי
אא

אחרי הסערה שעורר הפוסט שלה ברשת, שדרן הרדיו דידי הררי מתייחס כעת אל הדברים שכתבה אשתו מירית אודות הסרטן שגילו אצלה בחודש ספטמבר האחרון, ומספר על השגרה שעמה הוא מתמודד מאז. "בארבעת החודשים האחרונים, כל שבועיים אנחנו באיכילוב לשלושה ימי טיפולי כימו. לאט לאט חולים אחרים מתקבצים סביבה, ומירית שהיא קאוצ'רית במקצועה, מהפנטת אותם. אני נשבע שראיתי חיוכים על הפנים שלהם, שלא היו קודם".

בדבריו ציין הררי כי תחילת הגילוי של המחלה לוותה בתחושת "הלם, התרסקות ושברון לב. ואז, מתוך כל ההרס הזה, התרוממה האישה הנדירה הזאת, והחליטה שהיא לא נכנעת לסרטן הזה, וחיה את היומיום כאן ועכשיו. כל רגע, כל שנייה. היא חיה במלוא העוצמה, מחזקת את כולנו, מרימה את כל מי שמתרסק סביבה - וחיה. ממש חיה".

כששאל אותה מדוע בחרה לפרסם את הפוסט ברשתות החברתיות, ענתה מירית כי "אם אני יכולה לגרום לחולה אחת או אחד לשנות את ההסתכלות שלה על הסרטן ולחיות, ממש לחיות, עשיתי את שלי".

עוד סיפר הררי כי למרות שהמחלה התגלתה לפני ארבעה חודשים, באולפן נראה היה שהכל כרגיל. איך הוא עשה את זה? "אני יכול לומר לכם בוודאות מוחלטת שהכוח והעוצמה הנפשית לבוא ולשדר ולצחוק ולהשתולל, כל זה בא ממנה, כי היא זו שנותנת לי את הכוח להתמודד עם הסרטן הזה שחדר לנו למשפחה, והיא זו שמתעקשת שאמשיך כרגיל".

הפוסט המדובר פורסם גם בדף הפייסבוק של בית החולים איכילוב, וזכה לאלפי שיתופים, תגובות ולייקים. 

תגיות:דידי הרריסרטןמירית הררי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה