חדשות בארץ

הרמטכ"ל: צה"ל ימשיך לתקוף בעוצמה – ככל שידרש

בטקס "דגלון לנופל" שהתקיים בהיכל הזיכרון בהר הרצל, אמר הרמטכ"ל אביב כוכבי כי בסבב הלחימה האחרון צה"ל פגע משמעותית בארגוני הטרור ברצועת עזה

כוכבי בטקס "דגלון לנופל", היום (צילום: דובר צה"ל)כוכבי בטקס "דגלון לנופל", היום (צילום: דובר צה"ל)
אא

בהיכל הזיכרון הממלכתי לחללי מערכות ישראל שבהר הרצל בירושלים התקיים היום (שני) טקס "דגלון לנופל". הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, התייחס בנאומו בטקס לסבב הלחימה עם ארגוני הטרור ברצועת עזה שהסתיים בהפסקת אש.

"צבא הטרור הפועל ברצועת עזה, המסתתר בין אזרחיו שלו, חזה בעוצמתם של צהל וארגוני הביטחון, שהשמידו מאות יעדי טרור, הכוללים מפקדות, מחסני אמל"ח, תשתיות ובניינים אזרחיים לכאורה שהפכו לקיני טרור", אמר כוכבי. "לצד הפגיעה המשמעותית באויב אני מבקש להביע צער עמוק על מותם של ארבעה מאזרחינו ולאחל החלמה מהירה לפצועים. צה"ל ימשיך לתקוף בעוצמה, ככל שיידרש, בכל מקום שיידרש".

"לא בשערי ניצחון ושדרות פאר מונצחת ההיסטוריה של מדינת ישראל, אלא דרך סיפור חייהם של גיבוריה ודרך מצבותיה – אלה אשר העניקו לנו את הזכות לחיות כאן, בארץ אבות", הוסיף כוכבי. "כסמל לכך, יניחו חיילי צה"ל לצד חניכי תנועות הנוער את דגל ישראל על כל אחת ממצבות החיילים לאורך כל השנים".

ניצב מוטי כהן בטקס, היום (צילום: דוברות המשטרה)ניצב מוטי כהן בטקס, היום (צילום: דוברות המשטרה)

ממלא מקום מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אמר בטקס: "תולדות ישראל מלווים במאבק בלתי פוסק על קיומה של המדינה, אשר נכרך במחיר דמים יקר. במעמד זה, אנו מצדיעים לנופלים במערכה לעצמאותה של ישראל לאורך שנותיה. נזכור את רעינו ושותפינו לדרך, חללי המשטרה לדורותיהם, אשר נפלו בלחימה בטרור ובשמירה על הביטחון והסדר".

"בפתחה של השנה ה-71 לעצמאותה של מדינת ישראל, אנו שואבים כוח מהמופת שהציבו לנו הנופלים, להמשיך ולהתמודד עם האתגרים הרבים שעוד לפנינו, במאבק על ביטחונם של תושבי ישראל. תשובתנו הניצחת היא ביצור עוצמתה וחוסנה של מדינת ישראל. בשמי ובשם משטרת ישראל כולה אני מצדיע לכם הנופלים", חתם כהן את נאומו.

במסגרת פרויקט "דגלון לנופל", הנערך זו השנה השמונה עשרה, יונחו החל מהיום ועד ליום הזיכרון דגלוני המדינה על קבריהם של כל חללי מערכות ישראל בבתי העלמין הצבאיים ובחלקות המשטרתיות.

תגיות:אביב כוכבימוטי כהןיום הזיכרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה