ונשמרתם

הורים, זה באחריותכם: אם לילדה שרגליה נכוו קשות מ’שקפקפים’ - מזהירה אחרים

אם אמריקנית שבתה הקטנה נכוותה קשות מסנדלי PVC המכונים בארץ 'שקפקפים' - מזהירה מפני הסכנה

הסנדלים שגרמו לכוויות בדרגה 3הסנדלים שגרמו לכוויות בדרגה 3
אא

פוסט שהעלתה אם אמריקנית לאחרונה זכה לעשרות אלפי צפיות ולייקים - לא בכדי. בפוסט מזהירה פליסיה מארי הילמן מפני הסכנה האורבת בסנדלי PVC המכונים גם 'שקפקפים', שהיו פופולאריים מאוד בשנות ה-90 ובשנים האחרונות חזרו למדפים. 

"כשקניתי לבת שלי רוזי את הסנדלים החדשים, לא חשבתי שזה מה שיקרה לה בגללן", כתבה הילמן בפוסט המזועזע, לצד תמונה מחרידה ביותר המציגה כוויות קשות על רגליה של רוזי בת הארבע. "מי שלא יודע מה זה סנדלי PVC שיבדוק כמה פופולריים הם היו בשנות ה-90. הם נמכרים בדרך כלל בצבע שקוף, אך ניתן להשיג אותם גם בצבעים אחרים".

בנקודה זו מתארת הילמן כיצד רוזי חזרה הביתה עם כאבי רגליים עזים, יום אחד בלבד לאחר שנעלה את ה'שקפקפים'. "כשהורדתי את הסנדלים מרגליה חשכו עיניי.. הרגליים שלה היו מכוסות בשלפוחיות", כותבת הילמן בזעזוע. 

תוך ימים ספורים בלבד, הלך מצבה של רוזי והחמיר. השלפוחיות התנפחו עוד וצבען הפך לסגול-אדום, כהה ומפחיד.

"נאלצתי לקחת אותה לבית החולים, שם היא קיבלה אנטיביוטיקה וסטרואידים במשחה. זה הדבר היחידי שעוזר לה בינתיים להרגיע את הכאבים, אבל זה לא פוטר אותנו מביקור אצל מנתח פלסטי שיוודא באופן סופי שלא יהיה צורך בהשתלת עור. הילדה הקטנה שלי גיבורה שהיא הצליחה לעבור את זה", היא מסכמת תוך שהיא קוראת להורים להיזהר. 

"אני יודעת שאני לא יכולה למנוע כל תרחיש אפשרי שכזה, אבל יש ילדים שהעור שלהם רגיש פי כמה לכל מיני חומרים וחשוב לבדוק את זה לפני שהחומרים האלה באים במגע עם חום השמש".

תגיות:סנדליםקיץסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה