חדשות בארץ

סוף טוב הכל טוב: התכשיטים שנגנבו מהכלה והחתן אותרו על ידי המשטרה

במהלך שבת החתן בישיבה בקריית יערים נגנבו מבני הזוג תכשיטי חתונה בסך של כ- 30 אלף שקלים. חקירת משטרה מהירה חשפה כי הגנב הוא מנקה פלסטיני העובד במקום. עוגמת הנפש של החתן והכלה התחלפה באושר כאשר קיבלו בחזרה את התכשיטים מידי השוטרים

התכשיטים הגנובים (צילום: דוברות המשטרה)התכשיטים הגנובים (צילום: דוברות המשטרה)
אא

תכשיטי חתונה בשווי של כ- 30 אלף שקלים נגנבו בשבת האחרונה מבני זוג במהלך שבת החתן אותה חגגו בישיבה בקריית יערים שליד ירושלים. התכשיטים היו מרוכזים בקופסה, והם כללו טבעות אירוסין ונישואין, צמידים ושרשראות יקרות ערך. הגנב נכנס לחדרם של החתן והכלה, והוציא ממנו ללא כל קושי את הקופסה היקרה.

בעקבות התלונה על הגניבה, שהוגשה אתמול (שלישי) למשטרה, נפתחה חקירה במטרה לאתר את התכשיטים הגנובים. שוטרים שהגיעו לזירה אספו ראיות וממצאים שונים, שעוררו את חשדם כי הגנב הוא לא אחר מאשר אחד המנקים שעובדים בישיבה. עובד הניקיון – פלסטיני בן 41 המתגורר בשטחי יהודה ושומרון – אותר היום על ידי המשטרה, נעצר ונלקח לחקירה בחשד לגניבה.

החקירה המהירה העלתה כי המנקה החביא את התכשיטים בביתו. עוגמת הנפש של הזוג הצעיר התחלפה בשמחה רבה כאשר השוטרים החזירו לרשותם את קופסת התכשיטים על תכולתה המלאה.

"מיד עם הגשת התלונה, הבנו שהערך הסנטימנטלי של התכשיטים עולה בעשרות מונים על הערך הכספי שלהם", אמר אחד מחוקרי המשטרה. "עשינו את כל הפעולות שביכולתנו על מנת לאתר את מיקומם של התכשיטים הגנובים ודאגנו להשיבם לידי הזוג המאושר".

תגיות:גניבהמשטרת ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה