חדשות יהדות

בואנוס איירס: נלכד תוקף הרב הראשי של ארגנטינה

חודש וחצי לאחר התקיפה: משטרת בואנוס איירס עצרה את ראש החוליה שפרצה לביתו של הגאון רבי גבריאל דוידוביץ', רבה הראשי של ארגנטינה

  • י"א ניסן התשע"ט
הרב דוידוביץ (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)הרב דוידוביץ (צילום: אבי אוחיון, לע"מ)
אא

מנהיג הכנופייה שתקפה לפני כחודש וחצי את רבה הראשי  של ארגנטינה, הרב גבריאל דוידוביץ', נעצר הלילה (שלישי) על ידי המשטרה בבירה בואנוס איירס.

יחד עם מנהיג הכנופייה, המכונה 'קוקו', נעצרו שני חשודים נוספים, שנראה כי היו שותפים לשוד ולתקיפה האלימה. מעצרם של השלושה מעצרם התבצע לאחר שבועות של מעקב, תודות למצלמות אבטחה באיזור, ותביעות אצבע שנמצאו בזירת האירוע. במהלך המעצר נמצאו חפצי ערך, תכשיטים, וסכומי כסף שנגנבו מבית הרב בתקיפה.

יצוין כי שלושת העצורים האחרונים מצטרפים לשני חשודים נוספים שנעצרו בחודש שעבר. בכך מגיע מספר העצורים בגין התקיפה החמורה ל-5.

כזכור, לפני כחודש וחצי פרצו 12 תוקפים רעולי פנים לביתו של הרב הראשי לארגנטינה, הרב גבריאל דוידוביץ, והיכו אותו קשות. בעקבות המכות נשברו צלעותיו של הרב, והוא אושפז בבית החולים כשמצבו קשה. הרופאים המלווים את ההחלמה ציינו כי חיי הרב ניצלו בנס, "כמעט לא יתכן לצאת מחבלות כאלו בחיים", אמרו,

במהלך חקירת המשטרה התברר כי הפריצה התרחשה ב-2:00 לפנות בוקר, כאשר אל ביתו של הרב פרצו 12 רעולי פנים שהגיעו ב-4 רכבים שונים. עוד העלתה החקירה כי שעה ארוכה קודם התקיפה, נצפו הרכבים במצלמות האבטחה מסיירים סביבות הבית.

תגיות:תקיפהארגנטינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה