חדשות בארץ

לפי רוב המדגמים: פייגלין, בנט, אורלי לוי-אבוקסיס ובל"ד-רע"מ - מחוץ לכנסת

מה אומרים ראשי המפלגות שעל פי המדגמים, לא ייכנסו לכנסת? הרוב, מסתבר, מציעים להמתין לקולות החיילים

  • ד' ניסן התשע"ט
אא

למרות שסומנה כהפתעת הבחירות, מסתמן כי מפלגת זהות, בהנהגת משה פייגלין, לא תיכנס לכנסת. זאת על פי שלושת המדגמים הגדולים שפורסמו הערב. במפלגה מקווים שעם פרסום תוצאות האמת - ישתנו התוצאות. "אף אחד לא יודע הערב אם זהות בפנים או בחוץ, יכול להיות שגם לא נדע בבוקר", אמר פייגלין. "רק אצל קולות החיילים יש משהו כמו שמונה מנדטים. שעתיים אחרונות לא נספרו, הרבה מאוד צעירים מגיעים בסוף היום. אנחנו יודעים דבר אחד - הכניסה של זהות לכנסת עשויה להצליח או להיכשל רק בגלל קלפי אחת שלא היו בה משקיפים שלנו. למרות הבלבול הגדול, אזרו כוחות ואל תוותרו על ספירת שום פתק, עד אחרון הפתקים, עד סיום כל הספירות. בעזרת השם, אנחנו ובשורת החירות נהיה בפנים".

אורלי לוי-אבוקסיס אמרה: "רצינו באמת ובתמים לטפל בבעיות היום יום של החברה שלנו. כנראה שזה לא עניין לא את הציבור ולא את התקשורת. אבל כל קול שקיבלתי נתנה לי הרגשה שיש ניצוץ שמאמין בערכים שלנו. שלא תיפול רוחכם. ייתכן ובבוקר כשיגיעו תוצאות האמת המצב ייראה אחרת".

יו״ר הימין החדש, השר נפתלי בנט, אמר: ״חברים, אל תיפול רוחכם. מנהיגות נבחנת ברגעים קשים. יש לנו סבלנות, אמונה ועצבי פלדה. הימין החדש תעבור, ותעבור יפה. אנחנו בטוחים בצדקת דרכנו. ‏איילת ואני מוסרים לכל תומכינו: אתם הקבוצה המדהימה ביותר שיש!".

איילת שקד, הימין החדש, אמרה במטה מפלגת הימין החדש: "טוב, חברים יקרים אני אוהבת אתכם ואתם מדהימים. תקשיבו, נתתם את הנשמה, אין לי קול מרוב הודעות קוליות, נתתם את הנשמה, הייתם מדהימים, אני בטוחה שנעבור ואני בטוחה שנעבור יפה. יש לנו עוד הרבה עבודה, אנחנו לא מוותרים, אנחנו הולכים על דרך ארוכה, וכשיש אנשים כמוכם לצידנו - אני בטוחה שנצליח. אני מציעה שנעשה מה שבוז'י הרצוג היה עושה: נלך לישון, נקום בבוקר ונדבר".

יו"ר חד"ש-תעל, איימן עודה, הגיב לתוצאות המדגמים, שתודה לאל לא הכניסו את מפלגתו לכנסת: "תודה לאזרחים הערבים, היהודים והדמוקרטים שיצאו להצביע למרות ההסתה, השנאה והחקיקה הגזענית ונתנו בנו את אמונם. אנחנו מחכים לתוצאות האמת, ואני מאמין שגם בל"ד-רע"ם יהיו איתנו בכנסת, וביחד נמשיך להיאבק למען השוויון והשלום".

תגיות:בחירות 2019תוצאות הבחירות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה