חדשות בארץ

"הבית בסכנה": סקר פנימי חושף כי ש"ס נשארת מחוץ לכנסת

מסתמן כי "קמפיין הגיוועלד" שהוביל בנימין נתניהו, הוכיח את עצמו ופגע קשות במפלגות הקטנות, בראשן במפלגת ש"ס. אם לא תהיה דרמה בשעות הקרובות – המפלגה לא תעבור את אחוז החסימה

חכם שלום כהן (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)חכם שלום כהן (צילום: שלומי כהן, פלאש 90)
אא

לאור הדיווחים כי מפלגת ש"ס אינה עוברת אחוז החסימה, יצאו גדולי ישראל בקריאה נרגשת לשוב ולחזק את כוחן של המפלגות החרדיות והתריעו על הסכנות שנשקפות לציבור החרדי ולאופייה היהודי של המדינה ללא התגייסות לניצחון.

צערם הגדול של גדולי ישראל מגיע לנוכח הסקרים המלמדים כי מפלגת ש"ס לא עוברת את אחוז החסימה זאת בעקבות משתה הקולות שהוביל הליכוד בראשות בנימין נתניהו. על פי הסקר, שנערך על ידי מכון מדגם בפיקוח מינה צמח, מפלגת הליכוד היא המנצחת הגדולה של הערב כשהיא תגרוף לא פחות מ-35 מנדטים, וכך תהיה למפלגה הגדולה ביותר.

בעוד הליכוד גודל, מפלגות הימין הקטנות – נמחקות. לצד הסכנה הקיומית על מפלגת ש"ס, ניצבת גם מפלגת ישראל ביתנו בראשות אביגדור ליברמן. מיותר לציין כי אם לא יסתמן מהפכה של ממש, במטות ש"ס וישראל ביתנו, יוכלו לקפל את הציוד וללכת הביתה.

"לפי מה שאני מבין ש"ס בסכנת קיום אמיתית - מה נאמר מחר בבוקר שש"ס תעמוד על 4 מנדטים", אמר הרב דוד יוסף, כשקודם לכן נלווה לרב ראובן אלבז בדרכם לביתו של חכם שלום כהן כדי לעמוד ולבטל את רוע הגזירה.

בתוך כך, עיתונאי 'כאן', יואב קרקובסקי אמר מוקדם יותר בריאיון לרשת ב' כי "אפקט הגיוועלד של נתניהו עבד מעבר למצופה", וכי אם לא תהיה התעוררות של הרגע האחרון מפעל חייו של מרן יקרוס. עובדה זו עלולה להציב עשרות אלפי ילדים בסכנה רוחנית, בנוסף להיחלשות אסטרטגית של הכוח החרדי, החיוני כדי לשמור על הציבור מפני גזרות שונות המתרגשות עליו מעת לעת.

"עכשיו ריבונו של עולם צועק עלינו, תראו מה שרוצים לעשות, לחלל שבת, לרדוף את בני הישיבות ולמחוק את התורה כולה ואיך אנחנו נשתוק? הקב"ה מחכה לנו", עורר חכם שלום כהן.

"ה' יעזור לנו שנעלה במספר ענק של מנדטים כדי שהתורה תישאר", אמר מרן שלום כהן. "אין פינה היום בארץ שאין ת"תים שלנו. זו מהפכה אדירה. אנחנו צריכים לצעוק היום הצילו! הצילו! את מפעל חייו של מרן שימשיך לפרוח. תראו איזה הישגים הבאנו בקדנציה הזאת – נצא בעזרת השם שמחים מהתוצאה בבחירות", חידד הרב.

בעקבות הדיווחים, יו"ר תנועת ש"ס, אריה דרעי, הוציא צו 8 לפעילי התנועה להתגייס למען הצלתה של מפלגת ש"ס. "הבית בסכנה", מתריע דרעי.

תגיות:מפלגת שסחכם שלום כהןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה