חדשות בארץ

ליצמן: "ניערתי את החליפה שלי כשלפיד נגע בי"

בתגובה לדבריו של לפיד יש לו "יחסים סבירים" עם הפוליטיקאים החרדים, במפלגות החרדיות התנערו מדבריו. סגן השר ליצמן: "אין כל סיכוי בעולם שנשב עם לפיד-גנץ בכל קונסטלציה אפשרית"

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, במהלך נאומו היום בוועידת מעריב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, במהלך נאומו היום בוועידת מעריב (צילום: תומר נויברג, פלאש 90)
אא

בראיון שהעניק היום (רביעי) יו"ר יש עתיד ומספר 2 ברשימת כחול לבן, יאיר לפיד, באולפן וואלה NEWS, אמר כי הוא סבור שתוצאות הבחירות יכריעו את התנגדותן של המפלגות החרדיות אליו. "יש לי יחסים סבירים עם חלק גדול מהפוליטיקאים החרדים", טען. "יש הרבה מה לדבר עם החרדים. הבחירות יגמרו, כולם ידברו עם כולם. ככה זה תמיד".

בתגובה, יו"ר סיעת יהדות התורה ושר הבריאות, יעקב ליצמן, דחה בתוקף את דבריו כשהוא מתנער מהצהרת לפיד על קשריו עם הפוליטיקאים החרדים. "לראשונה הודיעה יהדות התורה לפני הבחירות על מי תמליץ לנשיא לראשות הממשלה והוא בנימין נתניהו, ורק הוא", הצהיר. "גנץ בחיבורו ללפיד, מי שהיה לשר האוצר הכושל ביותר בתולדות המדינה וגדול רודפי החרדים של כל הזמנים הוביל לכך שאין כל סיכוי בעולם שנשב עם לפיד-גנץ בכל קונסטלציה אפשרית".

"אזרחי ישראל מספיקים אינטליגנטים להבין שלפיד היטל בהם במשחק כפול ושקרי כשניסה להסתיר את עמדותיו נגד החרדים, כי לפיד הבין שזה לא מביא קולות", תקף שר הבריאות. "אבל מה לעשות, היום כולם יודעים את האמת: לפיד נשאר אותו לפיד. רווי שנאה והסתה, מלא שקרים ואחיזת עיניים. חיזוריו הבוטים למפלגות החרדיות הפכו מביכים ומבזים ונענו בסירוב מוחלט. מבחינתנו הוא מוקצה מחמת כל הסיבות שבעולם".

האיש שפגע בנו, השפיל אותנו, החרים אותנו, גזל מלחם ילדנו ולא השאיר כל אבן בניסיונותיו להרוס את צביון היהודי של המדינה ואת זכויות הציבור החרדי", הזכיר סגן שר הבריאות. "בחסדי שמים נפטרנו ממנו אחרי שנתיים ובירכנו ברוך שפטרנו. סיימנו את הסיוט הנורא שהיה עלינו בשנתיים האיומות של גזירות לפיד ולא נחזור לשם בעולם".

סגן השר הזכיר גם את האפיזודה שארעה במשכן הכנסת כאשר יו"ר יש עתיד חלף על פניו של ליצמן כשהוא מניח את ידו על חליפתו. לדברי ליצמן, "כשניערתי את החליפה שלי כשלפיד נגע בי, הסתכלו עליי מוזר, הייתי בעבר היחיד שהחרים אותו. היום כולם כבר מבינים את גודל הסכנה. הוא לא שינה את דרכו, את דעתו ועמדותיו".

גם במפלגת ש"ס התנערו מדבריו של לפיד: "ש"ס לא תשב בממשלת גנץ-לפיד, שדוגלת באג'נדה אנטי-דתית ואנטי-חברתית, שמטרתה להרוס את המסורת והיהדות, לפגוע בחלשים ולהפוך את ישראל ממדינה יהודית למדינה אזרחית".

תגיות:יאיר לפידיעקב ליצמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה