חדשות כלכלה

הלילה בחצות: מחירי הדלק יתייקרו ב- 20 אגורות לליטר

בעקבות העלייה, מחירו המרבי של ליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת בתחנה בשירות עצמי לא יעלה על 6.32 ש"ח לליטר. עבור שירות מלא בתחנת הדלק נחויב בתוספת של 21 אגורות לליטר

  • כ"ד אדר ב' התשע"ט
אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)אילוסטרציה (קרדיט: שאטרסטוק)
אא

משרד האנרגיה הודיע היום (ראשון) כי מחירי הדלק שנמצאים בפיקוח ונמכרים לצרכן בתחנות הדלק יעלו הלילה בחצות (בין ראשון לשני) בשיעור של 20 אגורות לליטר.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 6.32 ש"ח לליטר – לעומת 6.12 ש"ח לליטר בחודש מרץ. בדומה לחודש הקודם, שירות מלא יחויב בתוספת של 21 אגורות לליטר (כולל מע"מ).

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי באילת (ללא מע"מ) לא יעלה על 5.40 שקל לליטר – עלייה של 18 אגורות לעומת החודש הקודם. התוספת בעד שירות מלא תסתכם ב- 18 אגורות לליטר (ללא מע"מ), ללא שינוי מהחודש הקודם.

זהו החודש השלישי ברציפות בו חלה עלייה במחירי הדלק בישראל, וזאת לאחר שלושה חודשים רצופים של ירידה. המחיר לליטר דלק עלה בחודשים אלו במצטבר ב- 49 אגורות, אך הוא רחוק עדיין מהשיא שנרשם בחודש יוני שעבר כאשר המחיר הגיע ל- 6.60 אגורות לליטר דלק. במשרד האנרגיה מסבירים את הזינוק החודש במחיר הדלק בעליית מחירו באזור אגן הים התיכון בשיעור של 10.37%.

תגיות:דלקמשרד האנרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה