חדשות יהדות

"עת לבכות": דובי וינרוט נפרד מצביקי ולדר ז"ל

בעקבות פטירתו של מאיר צבי ולדר ז"ל, בנו של הסופר והמחנך חיים ולדר, כתב עורך הדין דובי וינרוט דברי חיזוק מרגשים: "צביקי היה ויישאר פרח טיס אמיתי"

דובי וינרוטדובי וינרוט
אא

רפאל מאיר צבי ולדר ז"ל, בנו של הסופר והמחנך חיים ולדר, הלך אתמול (חמישי) לעולמו לאחר התמודדות ארוכה עם מחלה קשה, והוא בן 28. המנוח הותיר אחריו אישה ו- 2 יתומים קטנים.

עורך הדין דובי וינרוט, שאיבד את אשתו חני ע"ה בנסיבות דומות, העלה לעמוד הפייסבוק שלו פוסט מרגש, לאחר היוודע הבשורה המרה על פטירתו של ולדר. וכך כתב וינרוט:

"עת לבכות.

ברגעים אלו נפטר בנו של הסופר חיים ולדר – צביקי ולדר ז"ל. אני רוצה לומר כמה דברים שעל ליבי וגם למי שלא הכיר.

צביקי היה ויישאר פרח טיס אמיתי. ילד יפה תואר, נשמה זכה, חייכן, הרפתקן, מרתק, חבר, בן, אב ובעל למופת לאישה ולילדים מדהימים.

עקבתי אחרי התפתחות המחלה דרך אביו, הסופר חיים ולדר. אמרתי זאת לאביו לאורך כל הדרך שאני אחוז התפעלות מהתמיכה הגורפת שהוא מעניק לבנו ולמשפחתו בכל רובד שנדרש.

חיים ומשפחתו לא חשבו לרגע אחד על עצמם בתהליך הזה, מסרו את נפשם, אהבתם וממונם ביד רחבה שאין שני לה. חבריי ואני התבוננו בתהליך מהצד, ולא פעם אמרתי לו כמה אני גאה בו.

עכשיו עת לבכות, ויחד עם זאת אני רוצה לומר למשפחת ולדר שכל צעד שעשיתם ושעוד תעשו יחזק אתכם בהמשך בהתמודדות, כי המילה 'נתן' נקראת מהסוף להתחלה באותו אופן משום שכל נתינתכם תחזור אליכם בכפליים.

זה רגע עצוב ביותר. אני אוהב את המשפחה הזו כולה ואני אשתדל לפחות מבחינתי לסייע בכל מה שצריך.

אוהבכם, דובי".

"תחשוב מה אפשר לעשות טוב"

מאוחר יותר, שעה קלה לפני שהחל מסע הלוויה בבני ברק, הוסיף וינרוט את הדברים הבאים:

"חיזוקים קטנים גדולים.

לשאלת רבים איך אני מתמודד עם העצב הזה בפטירתו של צביקי ולדר ז״ל והאם זה לא לוקח אותי אחורה.

אני רוצה לומר – ולא בשביל לעשות רושם – כי כבר אמא שלי לימדה אותי שבכל פעם שאתה מתגעגע או שומע על מקרה מעציב, תחשוב איך אתה יכול לתרום למצב. מה אפשר לעשות טוב למען.

אני מצאתי לנכון להתקשר הביתה לשלמה בני, שיקדים חצי שעה לפני מעריב ונלמד לעילוי נשמת צביקי ז״ל. ולמדנו בחברותא. וזו תרומה צנועה שיכולה להתבטא באינסוף חסדים.

גם נעמי המתוקה שלי התקשרה לברר אם שמעתי על הבשורה ואמרה שזה כל כך עצוב ושאבטיח לה לדבר עם חיים המון ולחזק אותו כמה שניתן. וכמובן שהבטחתי לה.

וגם הלימוד עם בני זה סוג של חיזוק".

תגיות:דובי וינרוטצביקי ולדר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה