חדשות בארץ

צפו: כוחות צה"ל נערכים מול רצועת עזה לקראת הסלמה אפשרית

כוחות התגבור, שהרמטכ"ל אביב כוכבי הורה על הקפצתם לגזרת הדרום, השלימו את הגעתם. בשעות אלו ממשיכים הכוחות לבצע תדריכים, מסדרי מוכנות ואימונים לתרחישים אפשריים

  • כ"א אדר ב' התשע"ט
(צילום: דובר צה"ל)(צילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל השלים היום (חמישי) את היערכותו המבצעית בחזית הדרום לקראת סוף השבוע, בו יציינו הפלסטינים את אירועי יום האדמה וכן מלאת שנה לתחילת "תהלוכות השיבה" – ההתפרעויות האלימות שלהם על גדר הגבול בין רצועת עזה לישראל. מדובר צה"ל נמסר כי הכוחות ממשיכים בצעדים לקידום המוכנות לקראת הסלמה אפשרית.

בתוך כך, הושלמה הגעתם לפיקוד הדרום של כוחות התגבור שהרמטכ"ל אביב כוכבי הורה על הקפצתם לגזרה – מפקדת אוגדה, 3 חטיבות וגדוד ארטילריה. הכוחות ממשיכים לבצע בשעות אלו תדריכים, מסדרי מוכנות ואימונים לתרחישים אפשריים.

במהלך היום ערך הרמטכ״ל סדרת דיונים, במסגרת בוצעה הערכת מצב, דיוני תרחישים ואישור פקודות אופרטיביות לתרחישים שונים. כמו כן, ניתנו הנחיות לצעדים הנדרשים להשלמה על ידי כלל המפקדות עד מחר. בנוסף הוחלט על עוצר יציאות מלא של כלל הכוחות הלוחמים המוקצים לפיקוד הדרום.

ראש הממשלה בנימין נתניהואמר היום כי הנחה בימים האחרונים "לעבות את הכוחות, להוסיף כלים ולהיות מוכנים למערכה רחבה". בנאום שנשא בטקס פתיחת מקטע תל קשיש-סומך בכביש 6, הדגיש ראש הממשלה: "ידעו כל אזרחי ישראל שאם נידרש למערכה רחבה – ניכנס אליה חזקים ובטוחים, ולאחר שמיצינו את כל האפשרויות האחרות".

(וידיאו: דובר צה"ל)

תגיות:רצועת עזהצה"לאביב כוכבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה