חדשות בארץ

ליצמן: רוצה להישאר במשרד הבריאות

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, סיכם את הקדנציה שלו במשרד הבריאות כ"מצוינת". ליצמן: "לפני שנה, שנתיים, לא הייתה קריסה כי לא היו בחירות"

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן (צילום: נעם רקין פנטוןן, פלאש 90)סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן (צילום: נעם רקין פנטוןן, פלאש 90)
אא

בנאום שנשא היום (ראשון) בכנס בבית הנשיא לציון יום האוטיזם, אמר סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, כי הוא מעוניין להמשיך ולכהן בתפקידו גם במהלך הקדנציה הבאה. "היות שאני רוצה להישאר בבריאות, אני מקווה שכל אלה שטוענים שצריך לשפר - יקדמו את הנושא גם אחרי הבחירות", אמר סגן השר.

בהתייחסו לפעילות הממשלה בנוגע לאוטיסטים, אמר ליצמן כי "מדובר באוכלוסייה מיוחדת הזקוקה לשירותים בכל התחומים. עשינו הרבה דברים למען האוטיסטים, סטנדרט טיפולי במעונות וגני תקשורת, טיפול במסגרות חוץ, יזמנו חקיקה. יש עוד הרבה דברים שצריך לתקן, יש עוד הרבה מה לעשות". סגן השר הוסיף כי "אם נסתכל אחורה, פעם החביאו את הילדים, התביישו, גם כאן, גם במגזר החרדי, היום מתמודדים עם זה, מכבדים את זה". ליצמן חתם את נאומו ואמר: "אני תמיד אומר שאם נגזר עליי להיות שר, אני גוזר עליכם להיות בריאים".

במהלך האירוע, כאשר נשאל ליצמן על ידי ynet אודות סיכום הקדנציה, השיב כי הוא מגדיר אותה כ"מצוינת", זאת חרף המשבר במערכת הבריאות. ליצמן אף טען כי "לפני שנה, שנתיים, לא הייתה קריסה כי לא היו בחירות, בואי נעבור את הבחירות ונדבר אחר כך".

על רקע הפרסומים כי יו"ר מפלגת גשר, חברת הכנסת אורלי לוי-אבקסיס, דורשת את תיק הבריאות, ליצמן סירב להשיב כי ידרוש לעצמו את התיק. עם זאת אמר כי "אנחנו נמצאים בעיצומה של מערכת בחירות וכל אלו שמדברים היום גבוהה גבוהה על נושא הבריאות לפני הבחירות, אני מאחל שנשמע את קולם כך גם אחרי הבחירות. הוא ציין כי הוא "מאוד פופולרי במגזר הערבי".

כזכור, סגן השר הודה לאחרונה כי אכן יש משבר במערכת הבריאות: "המצב קשה, אני אעשה את כל הצעדים שצריך, עשינו המון צעדים". הוא אף הוסיף כי "הדבר שצריך לעשות היא להעלות את מס הבריאות על האזרחים. האזרח יהיה מוכן לזה כי הוא רוצה שיפור".

עניין המשבר במערכת הבריאות לאורך השנתיים האחרונות, הוא בראש הקמפיינים של המפלגות המובילות. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, אמר כי מפלגתו "תגדיל את מספר התקנים, נאפשר חדרי מיון קדמייים, נתגמל רופאים, הרחבה והקמה של שני בתי חולים בצפון ובדרום. אנחנו רוצים לדרך עם תהליכים מהירים, נצא בצעדים ראשונים ומקבילים".

תגיות:משרד הבריאותיעקב ליצמןבחירות 2019

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה