חדשות בארץ

סער על ראיונות גנץ לתקשורת: "לא תוכן ולא אלטרנטיבה"

השר לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת, גדעון סער, הגיב על הראיונות שהעניק יו"ר כחול לבן לתקשורת: "היה מסר אחד - רק לא ביבי"

  • י"ג אדר ב' התשע"ט
סער (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)סער (צילום: נועם רבקין פנטון, פלאש 90)
אא

השר לשעבר ומועמד הליכוד לכנסת, גדעון סער, הגיב הבוקר (רביעי) על סדרת הראיונות שהעניק יו"ר כחול לבן, בני גנץ, לערוצי התקשורת.

בראיון לגלי צה"ל אמר סער כי לא מצא "דרך, תוכנית או תכנים" בראיונות: "היה מסר אחד – רק לא ביבי. אני חושב שזה די מדהים לראות – ואני לא זוכר את זה ממערכות בחירות בעבר – איך התארגנות של אנשים שרוצים להיות אלטרנטיבה לא מציעים דרך חלופית בשום עניין – לא מדינית, לא כלכלית. אתה שומע שמבנט ועד תמר זנדברג כולם ממש בסדר – ורק אומרים 'רק לא ביבי'".

סער ציין כי העמדה שהביע גנץ, לפיה לא יסכים לשבת יחד עם ראש הממשלה, מלמדת כי "הוא לא צריך את השימוע בשביל לפסול את נתניהו, זה מדהים, הוא כבר הגיע למסקנות". עם זאת, סער הוסיף בציניות כי אינו מציע להתייחס ברצינות רבה מדי לדבריו של גנץ: "שלשום שמענו בחדשות 13 את גנץ אומר שהוא לא שולל כניסה לממשלת נתניהו בנסיבות מסוימות. כלומר, גם בעניין הזה יש זיגזג. זה גם לא כל כך חשוב מה אומרים כעת במסגרת שסביר שתתפרק יום אחרי הבחירות".

"גם בנושא המדיני אתה רואה זיגזג", המשיך סער. "לנחום ברנע הוא מדבר בעד היוזמה הסעודית, אתמול הוא אומר 'אין פרטנר'. גם בנושא הנסיגה החד-צדדית אתה שומע טקסטים שונים. דבר אחד ברור: לא מוצעת לציבור אלטרנטיבה אמיתית, לא מוצעת דרך. מה שמציעים זה רצון להגיע לשלטון".

השר לשעבר טען בנוסף, כי לא רק שבכירי כחול לבן אינם מציגים לציבור דרך מגובשת: "בכל הנושאים אתה מזהה מאמץ מצד מי שמתיימר להיות אלטרנטיבה לא להגיד שום דבר, לא לנקוט בשום עמדה תחת המטריה השקרית של 'אין ימין ואין שמאל'. כולם כבר מבינים את הבלוף, אנחנו גם רואים את הצלילה בסקרים. אנחנו מבינים בדיוק מה הכיוון".

בתשובה לשאלה, הבהיר סער כי כאיש ליכוד לא תהיה לו בעיה לשבת עם גנץ באותה קואליציה: "אני בכלל לא בטוח שלאחר הבחירות גנץ יאמר את מה שאמר אתמול בערב. זה עניין של דרך וקווי יסוד. הכיוון שלנו הוא להקים ממשלה לאומית על בסיס הדרך שהייתה בשנים האחרונות. אם גנץ יודע לחיות עם זה – בסדר גמור".

תגיות:גדעון סערבני גנץבחירות 2019כחול לבן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה