חדשות בארץ

דיווח: האיראנים פרצו לטלפונים הסלולריים של שרה ויאיר נתניהו

מלשכת ראש הממשלה הגיבו על הידיעה, שפורסמה באתר "אינדיפנדנט ערביה" הפועל מלונדון: "לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם"

  • י"ב אדר ב' התשע"ט
נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)נתניהו, תמונת ארכיון (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

האתר בשפה הערבית "אינדיפנדנט ערביה", הפועל מלונדון ונחשב לפרו-סעודי, טען אמש (שני) כי איראן פרצה לפני מספר חודשים לטלפונים הסלולריים של שרה ויאיר נתניהו, רעייתו ובנו של ראש הממשלה.

על פי הדיווח, הפריצה נועדה להקנות את האפשרות למודיעין האיראני לצותת לנתניהו בביתו. עוד נטען, כי לא ידוע מהו המידע שהשיגו האיראנים כתוצאה מהציתות – אם אכן היה כזה. בישראל הצליחו לבסוף לעלות על החדירה למכשירים הניידים וחסמו אותה.

מלשכת ראש הממשלה הגיבו הבוקר על הידיעה: "לאחר בדיקה עם גורמי הביטחון עולה כי לא היו דברים מעולם". מהשב"כ נמסרה התגובה הבאה: "לא מוכרת לנו פריצה לטלפונים של שרה ויאיר נתניהו ולא טיפלנו באירוע כזה".

גם העיתון הכווייתי "אל-ג'רידה" הצטרף ל'חגיגת' הדיווחים על פריצות איראניות למכשירי הסלולר של בכירים בישראל. בידיעה שפורסמה הבוקר נטען מפי "מקור בכיר במרכז הלוחמה האלקטרונית של משמרות המהפכה האיראניים" כי בנוסף לטלפונים הסלולריים של שרה ויאיר נתניהו, הצליחו האיראנים לפרוץ "במספר הזדמנויות" לטלפון הסלולרי של ראש הממשלה עצמו. ככל הידוע, נתניהו כלל אינו מחזיק ברשותו במכשיר סלולרי.

"אל-ג'רידה" טען עוד, בהסתמך על המקור בטהראן, כי הפצחנים (האקרים) האיראניים האזינו לישיבות הממשלה בירושלים באמצעות וירוסים ששתלו בטלפון הסלולרי של נתניהו. בהתייחסו לפריצה האיראנית לטלפון הסלולרי של בני גנץ, טען העיתון הכווייתי כי היא התרחשה "לפני זמן רב".

כזכור, בסוף השבוע טען "אינדיפנדנט ערביה" כי ראש השב"כ נדב ארגמן נפגש בשבוע שעבר בקאהיר עם בכירים בחמאס. על פי הדיווח, את הפגישה יזם ראש המודיעין המצרי, עבאס כאמל. ארגמן, כך נטען, קיבל "אור ירוק" מנתניהו להגיע לפגישה, במהלכה הציגו הצדדים את דרישותיהם לכינונה של הפסקת אש לטווח ארוך. עוד נטען, כי האווירה בפגישה הייתה חיובית, וכי חלק מאנשי משלחת החמאס דיברו בשפה הערבית. על פי הידיעה, מהצד של החמאס השתתף בפגישה, בין היתר, מוסא אבו מרזוק. לדיווח לא ניתן אישור ממקורות נוספים – רשמיים או עיתונאיים.

תגיות:איראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה