שירה דאבוש (כהן)

URL - פתאום זה היכה בי, והבנתי לאיזו כתובת אני באמת רוצה להגיע

איך קשורה כתובת URL להשתקפויות שיש לנו בעולם הזה? טור מזווית קצת אחרת על כתובות וירטואליות ו'רוחניות' 

אא

אומרים שכל מה שקורה בעולם הזה הוא באמת-באמת השתקפות של מה שקורה בעולם העליון, וזה לא קורה תמיד כשאני פתאום תופשת בצדודית העין את הרגע שבו הדמות משתקפת על המים - אך כשזה קורה אני לא יכולה להיות מלאת התפעמות והודיה על הרגע הזה. 

ולא, 'הדמות' הזו היא לא בהכרח דמות. 

לפעמים ההשתקפות היא פשוט נגיעה רכה על המים, חיוך מבורא עולם שאיכשהו מבינים דרכו משמעות קצת אחרת על העולם שסביבנו. 

ממש כמו ההשתקפות שהייתה ברגע זה - על המילים שאני רואה בערך כל יום: URL

אני עובדת עם כתובות כל יום, כבר שש שנים: מעתיקה, מדביקה ועושה 'שליחויות' בין מקומות וירטואליים, אבל דווקא עכשיו - הידיעה הזו פתאום היכתה בי. 

URL

יו אר אל... 

יו אר (you are ) באנגלית זה אתה.. 

האות L מיד הובילה אותי לריבונו של עולם (א-ל) וגם אל... למקום מסוים, לכתובת מסוימת. 

 

להיות איתך, בורא עולם, בתוך ההכרה הזו  

ואז הבנתי איך זה קשור לחיים שלי: מבין כל הכתובות ש'העתקתי' ו'הדבקתי' אל המקומות הריקים שבחיי - יש רק כתובת אחת שבה אני באמת רוצה להיות: איתך, בורא עולם, בתוך ההכרה הזו. לדעת שאתה סובב כל עלמין וממלא כל עלמין, ומתלבש לי גם בתוך הפעולות הכי יומיומיות וטריוויאליות שאני עושה כדי 'להתקיים'. 

מבין כל הכתובות שהכתיבו לי מושגים כמו סדר יום, הישגים, הספקים, תחרות, סיפוק ועוד - נשארה לי כתובת אחת, שמכתיבה סדר והישגים מסוג אחר לגמרי. כאלה שלא משנה מה יזיז וירגיז את המבנה הקבוע שלהם, הם לעולם לא באמת יתמוטטו מזה. הישגים של העולם הזה יכולים למוטט באחת את מגדל הקלפים שהצבנו לעצמנו, אולם הישגים רוחניים זה כבר סיפור אחר לגמרי. 

לדעת את הכתובת שמובילה תמיד אליך, זה לחיות בהכרה שלא משנה מה תעשה איתי, לא משנה לאן תיקח אותי, לא משנה אל מי תצוות אותי - זה תמיד, אבל תמיד, יהיה נעים. וזה תמיד, אבל תמיד, יסתיים בתחושה שיש לי מקום, שאני לא נעה ונדה וצריכה להתחיל את הכל מהתחלה. 

לדעת את הכתובת שמובילה אליך זה להבין שלא משנה כמה זמן זה ייקח או כמה צער נחווה בדרך - זה אף פעם לא יסתיים בדרך. זה תמיד, אבל תמיד, יסתיים בדלת שתיפתח לקראתך ותקבל את התפילות שהתפללת - בדיוק מטורף, שאין מדויק ממנו. לדעת את הכתובת שמובילה אליך זה לזכור שיש הכרה מסוג אחר לגמרי, שאנחנו נוטים 'להעלים' אותה בכוונה תחילה מטווח הראייה הרוחנית שלנו: הכרה שבעצם כל אימת שנתחבר אליה, היא תחבר אותנו לאוזן שלך - שלעולם לא חדלה מלשמוע ולהקשיב לקול הדקיק שבוקע מהנשמה שלנו. 

תגיות:שירה כהןבלוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה