חדשות בארץ

עוד התקפלות של רון קובי: ניצחון לאופוזיציה בטבריה

לאחר ארבעה חודשים של חוסר תפקוד בעיריית טבריה, ראש העיר נאלץ להתקפל ולהפקיד את כל הוועדות החשובות בידי האופוזיציה

רון קובי (צילום: פלאש 90)רון קובי (צילום: פלאש 90)
אא

שלשום (שני) הושגו הסכמות במועצת טבריה, וחברי האופוזיציה בעיר קיבלו את ראשות חלק מהמועצות החשובות. ההסכמות באו לאחר שבמשך ארבעה חודשים העירייה לא הצליחה להרכיב את ועדות החובה זאת מאחר ואין לראש העירייה, רון קובי, את הרוב הדרוש להרכבת הקואליציה.

על ההצעה לשיבוץ ועדות, שנידונה בשעות הלילה המאוחרות, דנו נציגי סיעות הבית היהודי, כן, לב וש"ס. על ההצעה חתמו חברי המועצה: יוסי בן דוד, פנחס ועקנין, רפאל טרבלסי, יוסף בן חמו, דודיק אזולאי, דוד אוחנה מנשה בן אלישע ויוסי אוקנין. מנגד, חברי סיעתו של ראש העיר התנגדו להצעה.

על פי ההצעה, ועדת הביקורת הנחשבת תופקד בידי נציג הבית היהודי רפאל טרבלסי, שיכהן אף כיו"ר ועדת המכרזים. נציג ש"ס יוסי אוקנין יכהן כיו"ר ועדת התחבורה, נציג סיעת כן דודיק אזולאי יכהן כיו"ר ועדת הרווחה ויו"ר ועדת שמות ורחובות. ועדת הנחות בארנונה תופקד בידי משה קרוטהמר - הנציג הדתי ברשימת רון קובי.

בנוסף, ראש העיר לשעבר יוסי בן דוד יכהן כיו"ר ועדת בטחון וכיו"ר ועדת קידום מעמד הילד. נציג הרב דב קוק, עו"ד מנשה בן אלישע יכהן כיו"ר ועדות הקליטה, איכות הסביבה וועדת הנוער.

רון קובי, יכהן כיו"ר ועדת תכנון ובניה, ועדת בטיחות בדרכים, ועדת החינוך והועדה למאבק בסמים.

לוועדת התמיכות (תקציבים) עדיין לא מונו חברים וצפוי כי גם לא ימונו בזמן הקרוב, זאת לאור החשש כי ראש העיר עשוי לשנע תקציבים שלא לרוח החברים או לעצור תקציבים חשובים. עם זאת, יש לציין כי על אף שראש העיר ואנשיו מכהנים כיושבי ראש במספר ועדות חשובות, עדיין הם כבולים לתמיכת יתר החברים בוועדה לאור העובדה שאין להם רוב.

כזכור, זו ההתקפלות השנייה של ראש העיר, כשבחודש שעבר נאלץ ראש העיר לסגת מתכניותיו לבניית מוזיאון בתוך מבנה ששימש למסגד.  

תגיות:רון קוביטבריה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה