חדשות בארץ

סער: הצבעה לימין החדש עלולה להביא עוד אוסלו

השר לשעבר גדעון סער, המתמודד בבחירות מטעם הליכוד, החריף את הטון נגד מפלגות הימין ובראשן מפלגת הימין החדש וטען כי הצבעה למפלגה זו עלולה לגרור את עלייתו של שלטון השמאל

סער (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)סער (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

בהרצאה שנשא אמש (שני) בפני סטודנטים השר לשעבר ומתמודד מטעם רשימת הליכוד לכנסת, גדעון סער, הוא תקף את מפלגות הימין בכללותן ובפרט את מפלגת הימין החדש כשהוא נמנע מלהזכיר את שמה. כך נחשף בכאן רשת ב'. סער טען כי הצבעה לימין החדש עלולה להחליש את כוחה של הליכוד ולהוביל לכך שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על כחול לבן ולא על הליכוד.

סער הסביר כי "המקום הזה ישפיע אם אתה תקבל עוד אוסלו או לא. תסתכל על הסקרים ותסתכל על מערכת הבחירות הצמודה הזאת: האם אתה רוצה שמלאכת הרכבת הממשלה תוטל על גנץ ולפיד, והאם אתה מאמין שאם זאת תהיה התוצאה אז האינטרס הלאומי ישורת באופן יותר טוב מאשר אם אתה תיתן את קולך לרשימה שהיא תהיה במקום 5 מנדטים – 6 מנדטים? מניסיון אין שום הבדל, אבל יכול להיות הבדל אחד – אם הליכוד לא יהיה מספיק חזק, מלאכת הרכבת הממשלה תוטל על לפיד ועל גנץ ואז יהיה מאוחר מדי להצטער ולכן חשוב מאוד לא לעשות את הטעות הזו".

סער תקף במרומז את ראשי הימין החדש, נפתלי בנט ואיילת שקד, כשאמר "השאיפה הגלויה של ראשיהן היא להצטרף לליכוד, הם היו בעבר בליכוד ורוצים בעתיד להיות בליכוד". הוא הוסיף כי יש "ללמוד מההיסטוריה, לא חושב שיש פערים כל כך גדולים היום בין הליכוד כפי שהוא היום לבין מפלגות שרוצות לקחת קולות מהליכוד".

בתוך כך, במקביל להשקת הקמפיין של איחוד מפלגות הימין, תקף בנט את מפלגת הבית היהודי, אותה עזב לפני חודשיים. בנט אמר כי "מי שבעניין של חיבור, של המפד"ל של פעם, של הציונות הדתית הרחבה יותר, של חיבור בין דתיים לחילוניים, ובעיקר – ימין חזק שיעצור את ההשתוללות של בג"צ ויכריע את החמאס –  יצביע לימין החדש". מאיחוד מפלגות הימין מסרו בתגובה כי "אין אדם נמדד בשעת לחצו".

תגיות:גדעון סערהליכודבחירות 2019הימין החדש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה