חדשות בארץ

בל"ד תבעה את העיתונאי עמית סגל

בכתב התביעה, שהוגש לבית משפט השלום בנצרת, דורשת בל"ד כי סגל יתנצל בפומבי על דבריו נגדה, יוריד מהרשתות החברתיות את הכתבה שפרסם ב"ידיעות אחרונות" ויפצה אותה ב- 280 אלף שקלים

  • כ"ח אדר א' התשע"ט
סגל (צילום: פלאש 90)סגל (צילום: פלאש 90)
אא

מפלגת בל״ד הגישה הבוקר (שלישי) תביעת לשון הרע נגד העיתונאי עמית סגל, וזאת בעקבות כתבה שפרסם ב"ידיעות אחרונות" ודברים שאמר בערוץ 12, בהם כינה אותה ״ארגון טרור״.

בתביעה, שהוגשה לבית משפט השלום בנצרת, דורשת בל"ד לחייב את סגל להוריד את הכתבה מחשבונותיו ברשתות החברתיות, לפרסם התנצלות פומבית ולשלם לה פיצוי בסך 280 אלף שקלים.

יו"ר בל"ד אמטאנס שחאדה אמר: "המדיניות של בל״ד הייתה לא להגיש תביעות כנגד המסיתים כדי לא להפוך את הוויכוח הפוליטי לוויכוח משפטי יבש. אך סגל, הידוע בהשתייכותו לימין הקיצוני, עבר את הגבול והשתמש במעמדו על מנת לפגוע במפלגה בתקופת בחירות. לא ניתן שיפגעו בלגיטימציה של בל״ד, המייצגת את הזרם הלאומי בחברה הערבית והדוגלת במצע הכי דמוקרטי – מדינת כל אזרחיה".

בטור שפרסם בסוף השבוע שעבר בעיתון "ידיעות אחרונות" הגדיר סגל את בל"ד כ"ארגון תומך טרור במימון מפלגות". הוא חזר על דבריו אלו בשידור חי בחדשות 12.

כזכור, חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה, מייסד בל"ד, נמלט במרץ 2007 מהארץ לאחר שנחשד בריגול לטובת החזבאללה. באסל גטאס, שכיהן כחבר כנסת מטעם בל"ד, נידון במרץ 2017 – במסגרת עסקת טיעון – לשנתיים מאסר בפועל, לאחר שהורשע בהברחת טלפונים סלולריים וחומרים כתובים לאסירים ביטחוניים בכלא קציעות. במסגרת עסקת הטיעון, הוא התפטר מן הכנסת. חנין זועבי, שכיהנה אף היא כחברת כנסת מטעם המפלגה, זכורה בהתבטאויותיה ובפעולותיה הפרובוקטיביות שזכו לגינויים מכל רחבי הקשת הפוליטית. היא זכורה, בין היתר, כמי שהשתתפה במאי 2010 במשט ה"מרמרה" שיצא במאי 2010 מטורקיה לעבר רצועת עזה. היא גם זכורה כמי שהורחקה לא פעם מדיוני הכנסת למשך תקופות ארוכות. באחד מהמקרים, עונש ההרחקה שנגזר עליה בא לאחר שכינתה את חיילי צה"ל "רוצחים".

סגל, הנתון בעת האחרונה למתקפה בוטה מקרב חוגי השמאל הקיצוני, הגיש בשבוע שעבר תביעת לשון הרע נגד המשורר יצחק לאור, וזאת בעקבות פוסט שפרסם לאור בפייסבוק בו כינה את סגל "א. היטלר". "הגיע הזמן לשים קץ אחת ולתמיד לתופעה בזויה שהפכה לשיגרה", כתב סגל בחשבון הטוויטר שלו, "כאן לא ישוו יותר יהודים לנאצים".

תגיות:עמית סגלבחירות 2019בל"ד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה