כתבות מגזין

"מת בודד ועצוב כמו כלב": השחקנית גילה אלמגור על יחס החילונים לכוכבים ש’עבר זמנם’

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו שחקן התיאטרון עודד תאומי, לאחר שנאבק במחלת הסרטן במשך תקופה ארוכה. כעת חושפת השחקנית גילה אלמגור ששיחקה לצדו בהצגות רבות - את הכעס שהיה גלום בו בתאומי, על כך שנשכח מלב. "אסור לזנוח ולשכוח אנשים לעת זקנתם. זה לא פייר, וזה לא נכון", היא מסכמת

אא

בסוף השבוע האחרון הלך לעולמו שחקן התיאטרון עודד תאומי, לאחר שנאבק במחלת הסרטן במשך תקופה ארוכה. כעת חושפת השחקנית גילה אלמגור ששיחקה לצדו בהצגות רבות - את הכעס שהיה גלום בו בתאומי, על כך שנשכח מלב. 

אלמגור חשפה את הזיוף והשקר של עולם התיאטרון והמשחק, ואמרה כי מי שבעבר כבש את במות התיאטרון בסערה ונחשב לכוכב - "הלך לעולמו עם עצב גדול, בודד כמו כלב".

את הדברים אמרה השחקנית הותיקה בראיון לאסתי פרז מרשת ב', ובדבריה ציינה את הכאב שהיה מנת חלקו של תאומי בן ה-81, על הזילות בשחקנים מבוגרים, על כך שלא הוצעו לו תפקידים ועל כך ששכחו אותו. "בשנה וחצי האחרונות הוא היה בודד מאוד והפך לסיעודי. זה היה נורא", היא אומרת. "התברר לי שבעצם הוא נפטר מדום לב ולא מהסרטן, אבל זה כבר לא משנה. היה בו הרבה כעס על כך ששכחו אותו, ושלא נתנו לו לשחק. ששונאים שחקנים מבוגרים ואף אחד לא רוצה אותם".

אלמגור אף דיברה על כך שהיא מזדהה עם תחושותיו של תאומי, וכי בשיחותיה עם אנשי הקאמרי תמיד ביקשה מהם: 'לכו אליו, כי הוא בודד כמו כלב'. 

"אסור לזנוח ולשכוח אנשים לעת זקנתם. זה לא פייר, וזה לא נכון", סיכמה. 

 

תגיות:יחסשחקניםחילוניםגילה אלמגור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה